1 листопада 2017 року в НВК “Ерудит” відбулося чергове засідання педагогічної ради, до розгляду на якій було винесено два питання:

1. Управління е-навчанням у міжкультурному середовищі.

2. Адаптаційний період та педагогічні особливості організації навчально-виховного процесу першокласників.

Під час розгляду першого питання заступник директора НВК “Ерудит” з навчально-виховної роботи Кайнова В.В. ознайомила педагогічний колектив з досвідом роботи закладу щодо впровадження в навчальний процес електронного, що передбачає використання інформаційних та телекомунікаційних технологій на уроках та в позаурочній діяльності. Основна увага була приділена аналізу роботи з е-підручниками в 5 класі. Учителі Фединишинець Д.С., Корень Л.О., Нагорна А.О., Конопля Т.Г., Бутко А.І., Жубинська М.І., Шостак В.О. поділилися з колегами досвідом роботи в новому освітньому е-середовищі. Було встановлено, що робота з е-підручниками в 5 класі дає змогу якісно та ефективно організувати навчальний процес, допускає збереження загальних принципів побудови традиційного навчання та робить його більш цікавим та доступним.

Щодо адаптаційного періоду та педагогічних особливостей організації навчально-виховного процесу першокласників виступали заступник директора НВК “Ерудит” з навчально-виховної роботи Чепурна С.В., психолог Бурдельна Е.А., учителі Маркєлова О.І., Десятник І.С., Котелянець О.В. Доповідачі зазначили, що початок навчання в школі – один з найбільш складних і відповідальних моментів у житті дітей як у соціально – психологічному, так і у фізіологічному плані, адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності, це й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється соціальна позиція: був просто дитиною, тепер став школярем. Змінюється соціальний інститут навчання й виховання: не садочок, батьки, бабуся, а школа, де навчальна діяльність стає провідною. На засіданні педагогічної ради було встановлено, що соціально-психологічна адаптація в НВК “Ерудит” полягає в освоєнні нового соціального статусу «учень», а також у налагодженні ефективного спілкування з однолітками й учителем і проходить відповідно вимог до навчально-виховного процесу в 1 класі.