Усі діти любять мультфільми. А ті, хто не люблять… А ви зустрічали таких дітей? Діти дивляться мультфільми, сприймаючи дійсність переважно крізь те, що бачать на екрані, переносячи моделі поведінки з намальованого світу у світ реальний. Але, якщо раніше основним джерелом таких «моделей» були все ж таки книжки, то зараз технічний прогрес приніс ще одну форму пізнання світу — через зображення, а саме: через мультфільми. Дитячі психологи вважають, що герої мультфільмів можуть послужити справжніми вчителями толерантності, оптимізму і вміння вирішувати життєві задачі. Саме це спонукало до проведення в 3-В класі циклу інтегрованих уроків читання, інформатики, образотворчого мистецтва, дизайн і технології на тему «Казка в гості завітала». Працюючи над казкою «Микита Кожум’яка», школярі переглянули і порівняли мультфільми до цієї казки 1965 і 2016 років випуску. Діти презентували улюблені мультфільми українською. Креативно підійшла до презентації свого мультфільму Липецька Надія, пригостивши всіх присутніх шоколадними цукерками за зразком свого мультяшного героя. Цікавими були компьютерні презентації Волкової Злати та Попової Анастасії. Справжній витвір мистецтва була презентація Круковес Анастасії, Шпильки Ярослави. Діти познайомилися з програмами, в яких можна створити свій перший простий мультфільм. Мали змогу спробувати себе у різних видах мистецтва. Адже «робота мультиплікаторів не має аналогів в інших мистецтвах, хоча вбирає в себе майже всі види художньої творчості. Окремими гранями вона схожа з професією художника, актора, скульптора, і якщо хочете, навіть ілюзіоніста.

 Хочеться зазначити, що в роботі вчителя — НАЙГОЛОВНІШЕ: ТВОРЧІСТЬ дітей — це відкриття нового світу. Тому що «творчість — це творення майбутнього в теперішньому».

Чарівний світ мультиплікації IMG-2637-150x150