Дослід – активний метод пізнання природи

                        

       Дослід поступово посідає усе більш вагоме місце у системі початкового навчання.  Учень, який отримує знання про природу, сидячи у класі за партою, і учень, який засвоює знання про природу, спостерігаючи та досліджуючи об’єкти довкілля, розвиваються по-різному. Дитина переймається навіть маленьким дослідом, якщо вона зробила його сама.

      Так,  учні 3-Б класу, на уроці природознавства, провели “кольорові” досліди з теми «Властивості води». За   допомогою баночок та харчових барвників діти спостерігали за змішуванням кольорів на прикладі паперових серветок. А от на пекінській капусті школярі досліджували: як “п’ють” воду рослини, як піднімається пофарбована рідина по судинам рослин, повільно фарбуючи їх у відповідний колір.                      

        Спостерігаючи за капустою учні не тільки поглиблювали свої знання з природознавства, деякі навіть вирішили доповнити свою дієту капустою, але не фарбованою. 

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Related Post

Удосконалюємо навички скелелазінняУдосконалюємо навички скелелазіння

     Скелелазіння — це олімпійський вид спорту, який полягає у вільному лазінні (найчастіше — сходженню) по природному або штучному рельєфу. Це самостійний вид спорту, який вийшов з альпінізму й

Відбувся захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНВідбувся захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

     З метою виявлення та підтримки творчих, талановитих, здібних і обдарованих дітей з 06 грудня по 11 грудня 2021року у НВК “Ерудит” відбувся захист науково-дослідницьких робіт учнів 8-11 класів –

Мовна практикаМовна практика

  З метою розширення міжнародної співпраці, залучення іноземного досвіду, удосконалення мовної практики 19 квітня 2018 року відбулася зустріч учнів 10-А та 10-Б класів з викладачем британського університету Coventy University Россом