Одним із шляхів оновлення змісту освіти й узгодження його з сучасними потребами є орієнтація на розвиток творчих здібностей учнів, який неможливий без використання новітніх методик, інтерактивних методів та технологій навчання. Державний стандарт початкової освіти метою і завданням навчання вбачає «всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізичних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості».
В умовах сьогодення школа потребує використання такої методики проведення занять, яка б відповідала новим вимогам суспільства, готувала високоосвічену особистість, що здатна критично мислити, проявляти креативні та творчі здібності.
Так , на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ», учні 1 класу разом із вчителем Андрусишиною Л.М., вивчаючи опорну систему людини, зробили сірниковий скелет людини. Вивчаючи м’язи, за допомогою пластиліну «одягнули» скелет, таким чином ознайомилися з процесом скорочення і розслаблення м’язів. Досліджуючи органи травлення, школярам знадобилися трубки різних розмірів, банка, шкарпетки, мотузка. За допомогою трубок діти змайстрували стравохід і трахею, із шкарпеток – шлунок, а з мотузки – тонкий та товстий кишківники. Банка демонструвала розмір дитячого шлунку.
Нова українська школа – школа творчості та успіху. Завдання вчителя – створити умови для утвердження атмосфери творчості, адже дитина – це скринька з фантазією, талантом, її просто потрібно вчасно відкрити.