Сучасні діти, які навчаються в НУШ – це діти покоління «альфа». Вони зайняті кількома справами одночасно. Не уявляють себе без ґаджетів і дуже мобільні. Ці характеристики потрібно брати до уваги під час вибору методів і прийомів формування природничої компетентності молодших школярів. Їх не можна змусити  щось робити. У них потрібно викликати зацікавленість, що буде спонукати їх до активної пізнавальної діяльності.

   Так, учням 3-В класу, на уроці  «Я досліджую світ»  під час вивчення теми «Будова та функції скелету людини»,  було запропоновано зібрати скелет людини з вивчених компонентів. Завдання значно розширило кругозір дітей, познайомило із наукою остеологією. Цікавим був власний фестиваль скелетів.

Досліджуємо тіло людини IMG-3280.JPG-150x150