Учні 2-Б під керівництвом Маркелової О.І. протягом тижня працювали над проектом «Фантастичне місто майбутнього».
Участь у проектній роботі є найкращим способом поєднання улюблених видів діяльності, створення умов для навчання через ситуації успіху та творчий пошук, застосування знань, умінь, досвіду, творчості, фантазії, дизайну та мотивації.
Тим паче, що сьогодні LEGO – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, перспективність його використання зумовлена високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових та навчальних зонах.
Щоб побудувати конструкцію за допомогою елементів LEGO, школярі обстежували об’єкт , виокремлювали його складові, проаналізували їх, оцінили розміри, розташування у просторі, замінювали одні деталі іншими в разі необхідності. Для того, щоб процес конструювання був успішним, необхідно уявляти невидимі деталі та майбутню конструкцію в цілому у різних проекціях.
А головне те, що учні під час роботи над конструюванням вчилися активно комунікувати: подавали та захищали проекти, обирали прапор, мера, усю роботу організовували в групах. Одним словом, проявили творчість та активну життєву позицію.