Учні 2-Б під керівництвом Маркелової О.І. протягом тижня працювали над проектом «Фантастичне місто майбутнього».

Участь у проектній роботі є найкращим способом поєднання улюблених видів діяльності, створення умов для навчання через ситуації успіху та творчий пошук, застосування знань, умінь, досвіду, творчості, фантазії, дизайну та мотивації.

Тим паче, що сьогодні LEGO  – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, перспективність його використання зумовлена високими  освітніми можливостями: багатофункціональністю,  технічними та естетичними  характеристиками, використанням у різних ігрових та навчальних зонах.

Щоб побудувати конструкцію  за допомогою елементів LEGO, школярі обстежували об’єкт , виокремлювали  його складові, проаналізували їх, оцінили розміри, розташування у просторі, замінювали одні деталі  іншими в разі необхідності. Для того, щоб  процес конструювання  був успішним, необхідно уявляти невидимі деталі та майбутню конструкцію в цілому у різних проекціях. 

А головне те, що учні під час роботи над конструюванням вчилися активно комунікувати: подавали та захищали проекти, обирали прапор, мера, усю роботу організовували в групах. Одним словом, проявили творчість та активну життєву позицію.