Кафедра “Здоров’я”

Кредо кафедри

Даруй  себе  дітям.  Постійно  шукай  багатство душі!


Науково-методична проблема

Диференціація розвитку пізнавальної активності учнів на уроках естетичного циклу та творчого розвитку особистості  кожного гімназиста.


Склад кафедри

Кафедра  "Здоров'я" kravcov Кравцов Іван Григорович,
завідувач кафедри


Секції кафедри

Кафедра  "Здоров'я" kz-s2


Професійний склад кафедри

Якісний склад кафедри «Здоров’я»:

• вища категорія – 4;
• спеціаліст І категорії – 1;
• спеціаліст ІІ категорії – 1;
• учитель – методист – 2;
• старший вчитель – 2.

Мають нагороди:

• Відмінник освіти України – 1;
• Подяка КМДА – 3;
• Почесна грамота Міністерства освіти – 2;
• Грамота ГУОН м. Києва – 5;
• Грамота РУО Солом’янського району – 3;
• Грамота Солом’янської РДА – 1.


Методична діяльність кафедри

Теми самоосвітньої діяльності вчителів кафедри:
1. Формування всебічної підготовки до строкової служби, спрямованої на подальший фізичний, вольовий, інтелектуальний, моральний розвиток особистості.
2. Система виховання свідомої  дисципліни учнів на уроках фізичної культури;
3. Комунікативна компетентність педагога.
4. Формування знань в учнів про живопис та його вплив на виховання естетичних смаків.
5. Формування інноваційної компетенції та інноваційної грамотності, культури використання інноваційних технологій при вивченні етики.
6. Вплив уроків хореографії на розвиток дитини.
7. Формування духовної особистості на уроках естетичного циклу.
8. Відбір методів навчання гри в шахи, які забезпечують активну діяльність учнів під час проведення занять гуртка.
9. Здорова дитина – майбутнє української держави.
10. Формування духовної особистості на уроках естетичного циклу.
11. Комунікативна компетентність педагога.
12. Впровадження комп’ютерних графічно-інформайіцних технологій у викладанні ОМЗ.

Основні цілі вчителів при використанні інноваційних технологій  – це добір форм та напрямів роботи, які спрямовані на формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, стану фізичної підготовленості:
• уроки захисту Вітчизни, основ медичних знань, фізичної культури;
• фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі навчального дня гімназистів;
• змагання з різних видів спорту в режимі дня школяра;
• позакласні спортивно-масові заходи;
• використання самостійних завдань.
Організована інноваційна діяльність з захисту Вітчизни, основ медичних знань та фізичної культури з використанням нетрадиційних форм та методів, різних технологій забезпечує ефективне формування у школярів позитивної мотивації до здорового способу життя.
У шкільній практиці кафедри «Здоров’я» використовуються інноваційні технології: інтерактивне навчання, інтегровані технології, ігрові технології, мультимедійні технології, які дарують дітям радість від творчих здобутків та бачення краси навколишнього світу, надають впевненості та натхнення.

Структура науково-методичної роботи вчителів кафедри “Здоров’я”

Кафедра  "Здоров'я" kz-s1


Друковані праці

Корень Л.О.
“Програма гуртка “Туристи-краєзнавці”. Науково-методичний журнал.

Антипова І.С.
Виховна година. “Здоров’я – найвища цінність”. Науково-методичний журнал “Основа, 2006 р..
Право людини на життя, свободу, недоторканість. Шкільний світ, №43, 2011 р..
Виконувати обов’язки, поважати порядок і закон. Методична збірка. “Шкільний світ”, 2011.
Виховний захід “Право людини на життя, свободу, недоторканість”. Шкільний світ, 2011.

Кравцов І. Г.
“Гармонізація гімназійного виховання. Батьківські збори. Видавнича група “Основа”, “Класний керівник”, 2011р..
“Інноваційні методи в школі. Модульно-рейтингова система оцінювання знань учнів.” Методичний посібник “Основа”, 2007 р..
“Педагогічні технології в організації самопідготовки в школі повного дня.” Науково-методичний журнал “Рідна школа”, липень 2009 р..
“Технологія класичного і сучасного уроку. Комплексне використання засобів навчання.” Всеукраїнський науково-практичний журнал “Директор школи, ліцею, гімназії”, №1, 2010 р..

Конопля Т.Г.
“Живі у пам’яті народній.” Методична збірка “Наші улюблені свята в школі”, ВГ “Основа”№3.
“Твоє ім’я у відблиску роси.” “Шкільний світ” №25-26, вересень 2011 р..

Андрієнко С.В.
“Мої права.” Інтелектуально-правова гра. “Шкільний світ”, №25-26, вересень 2011 р..

Уманець Т.В.
Сценерій свята “Гімназійна весна”. “Шкільний світ”, №16, квітень 2008 р..

Антипова І.С.
“Архітектура як вид мистецтва. Композиція стара фортеця” Урок 7 кл / “Мистецтво в школі”, № 8 (44), серпень 2012 р..

Даневич С.М.
“Здоров’я нації – основа культури супсільства” (Батьківський всеобуч) / “Науково- методичний журнал”, Класному усе для роботи, № 6 (42), червень 2012 р..

Антипова І.С.
“Чарівні руки” (розвиток асоціативного мистецтва). Шкільний світ, №24 (632), червень 2012 р..

Котовська А.А.
“Здоров’я збереження. Технології на уроках.”, “Директор школи”, №18(690), вересень 2012 р..

Хоменко О.А.
“Духовна компетенція вчителя”. “Директор школи”, № 11,41 с..

Рись А.А.
“Шкільне середовище: вплив на здоров’я учнів під час навчання”, Інформаційно-методичний журнал “Школа” № 3, березень 2013 р.