Пізнавальна активність дитини – це її внутрішня готовність до подальшої участі у процесі оволодіння знаннями, уміннями і навичками та виявлення самостійності й творчого підходу до виконання навчальних завдань. Саме тому, психологом НВК « Ерудит» Юлією Хвиль, було розроблено цикл занять: «Інтелектуальні тренажери. Логічні ігри для допитливих» для учнів 4- х класів, основною метою яких є: розвиток творчого потенціалу, уяви, фантазії, конструктивного мислення, пам’яті та підвищення коефіцієнту інтелекту учнів початкової школи.
У центрі навчально-виховного процесу є учень. Його активність, бажання і здатність до навчання, уміння спілкуватися, співпрацювати, міркувати, обґрунтовувати свої думки, бути собою – ось основні складові розвитку успішної, впевненої особистості. Тому тренінг містив нестандартні завдання, що розвивають кмітливість, інтерес, швидкість мислення, формують уміння оперувати набутими знаннями, вчать застосовувати їх для вирішення навчальних та життєвих проблем, розширюють пізнавальний досвід школярів.