…….. для хлопчиків – темно-синій костюм, світла однотонна сорочка, краватка;

…….. для дівчаток – темно-синій костюм, світла однотонна блуза.

Наш стиль P3116883-300x225

Наш стиль emlema-289x300 Емблема гімназиста 5-9 класів

Наш стиль значок-300x300  Значок гімназиста 10-11 класів

Єдині педагогічні вимоги – важливий засіб підвищення ефективності навчання й виховання

……..Єдині педагогічні вимоги до учнів НВК “Ерудит” представляють сукупність єдиних норм, правил щодо поведінки, діяльності й виховання дітей, які визнаються усіма суб’єктами виховання (гімназією, сім’єю, позашкільними закладами, громадськістю тощо) та забезпечують узгодженість виховних дій.

……..Єдині педагогічні вимоги до учнів у гімназії є педагогічним законом і методом організації, зміцнення й розвитку колективу, що впливає на свідомість учнів, спонукає їх до позитивної діяльності або гальмує негативні дії й вчинки.

……..На думку А. Макаренка, без щирої, переконливої, гарячої і рішучої вимоги не можна починати виховання колективу. Вимога впливає не тільки на свідомість, а й активізує вольові якості, перебудовує мотиваційну й чуттєву сфери діяльності в потрібному напрямі, сприяє виробленню позитивних навичок поведінки, звичок.

……..Основним призначенням Єдиних педагогічних вимог у НВК “Ерудит” є:

  • дотримання свідомої дисципліни, яка підтримується самими учнями;
  • сприяння розвитку самодисципліни учнів;
  • створення умов для корекційної діяльності;
  • розвиток необхідних моральних навиків і звичок в учнів;
  • адаптація учнів до соціальних умов життя.

……..У гімназії Єдині педагогічні вимоги, ставши внутрішнім переконанням учителів – втілюються у життя, завдяки цілеспрямованій виховній роботі й педагогічному такту працівників НВК “Ерудит”.

……..Розроблені “Єдині педагогічні вимоги до учнів НВК “Ерудит” є справедливими, корисними, доцільними, зрозумілими й посильними. Завдяки цим факторам Єдині вимоги сприймаються свідомо, що сприяє розвитку особистості гімназистів. Педагогічним колективом проведена значна робота щодо чіткості визначення й деталізації Єдиних вимог до учнів та їх дотримання. Лаконічність, переконливість і конкретність педагогічних вимог позитивно впливає на організованість і персональну відповідальність учнів, вносить позитив у стосунки педагогів і дітей, сприяє підвищенню авторитету педагогів, відіграє мобілізуючу роль і підвищує їх виховне значення. Завдяки чіткому формулюванню Єдиних педагогічних вимог забезпечується постійність їх дотримання учнями, як правило, без попереднього нагадування.

……..Єдині педагогічні вимоги передбачають щоденне виконання дітьми зазначених правил та обов’язковий контроль із боку адміністрації гімназії, класного керівника, усього педагогічного колективу та батьківської громадськості. Тільки в тісній єдності сім’ї та гімназії можна виховати культурну самодостатню особистість.


Пам’ятки для учнів:

Єдині вимоги до учнів гімназії