………Пріоритетним напрямком роботи гімназії є міжнародне співробітництво, головна мета якого – усебічна інтеграція гімназії в європейську освітню спільноту та підвищення авторитету української системи освіти.

………Гімназія “Ерудит” здійснює роботу по зміцненню й установленню нових зв’язків із навчальними закладами інших країн із метою вдосконалення навчально-виховного процесу, організації спільних пошуків інноваційних технологій навчання та виховання.

Зв’язки з країнами дальнього зарубіжжя

1. Продовжено партнерські зв’язки з Руставською середньою школою при Грузинсько-українському інституті соціальних відносин у формі листування, обміну досвідом через електрону пошту.

2. Продовжено співпрацю з учнями та викладачами гімназії №1 імені Іонна Павла ІІ міста Маркі за напрямками:

  • організовано обмін інформацією про систему освіти двох держав, їх специфіку, шляхи реформування;
  • проведено інтерактивний семінар “Євроінтеграційний курс України”;
  • установлено інтерактивне спілкування “Європейські стандарти в галузі прав дитини”;
  • налагоджено обмін методичними матеріалами, авторськими доробками педагогів;
  • продовжено роботу по укладанню договору про співробітництво в галузі освіти;
  • домовлено про організацію оздоровлення гімназистів улітку, обмін делегаціями вчителів та учнів.

Зв’язки з українською діаспорою

Проведено інтернет-листування зі Світовим конгресом українців у   Канаді та США, Центром культури українців Литви, французьким навчальним центром у Парижі “Ля Вілет”.
У 2015 році наш навчальний заклад приєднався до Міжнародної програми eTwinning – це навчальна програма Європейської комісії, започаткована в 2005 р. з метою розвитку співпраці європейських шкіл. Учителі та учні, зареєстровані в мережі eTwinning, отримують можливість реалізації спільних проектів з іншими європейськими школами. Ключовою складовою навчання є використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проект eTwinning розширює сферу освітніх можливостей для учнів та вчителів, підвищує мотивацію до навчання та ступінь відкритості щодо Європи.
eTwinning Plus – це робочий простір програми eTwinning у рамках східного партнерства Європейського Союзу.
Онлайн-мережу eTwinning Plus було створено з метою залучення до проекту сусідніх країн ЄС в рамках European Neighbourhood Policy (Європейської політики сусідства). Ключовою ціллю ЄПС є поглиблення відносин між членами ЄС та країнами-сусідами.
Зараз до eTwinning Plus входять: Україна, Грузія, Республіки Молдова, Вірменія, Азербайджан і Туніс. Усі ці країни приєдналися до проекту в 2013 р.
eTwinning – це потужний стимул для вивчення іноземних мов і покращення рівня використання ІТ-технологій. У рамках програми учні також тренують навички командоутворення та отримують досвід створення спільних проектів. Окрім цього, вони дізнаються про культуру інших країн Європи та заводять нових друзів.
У свою чергу українські вчителі мають нагоду завести контакти з вчителями інших країн Європи. eTwinning Plus стає для них майданчиком для спілкування та обміну досвідом, корисною інформацією й методиками навчання.
А ще програма eTwinning – це чудова можливість реалізувати креативний підхід у навчанні й нагадати вчителям та учням, що навчатися й навчати – не лише потрібно, але й цікаво!

 Партнерські зв’язки із сільськими школами

………Педагогічним колективом гімназії налагоджені партнерські зв’язки з такими школами:

  • села Журавлиха Ставищенського району Київської області;
  • села Раделичі Миколаївського району Львівської області;
  • школи І-ІІІ ступенів № 4 міста Василькова;
  • школи І-ІІІ ступенів м. Крути;
  • гімназією № 5 м. Славути Хмельницької області.

Проведені заходи

  1. Обмін досвідом роботи як у сфері професійної педагогічної діяльності, так і щодо:
  • видання друкованої газети “Ерудит – таймс”;
  • створення Web-сторінки на сайті гімназії в Інтернеті;
  • організації роботи з правової освіти;
  • проведення конкурсу “Клас року”;
  • проведення конкурсу ″Учень року”;
  • проведення предметних декад та обмін інформацією з цього питання через Інтернет.
  1. Організація роботи:
  • учнівського самоврядування;
  • центрів внутрішньогімназійного контролю;
  • майстер-класів учителів-методистів.
  1. Організація та проведення дружніх візитів.
  2. Спільне відзначення свят.
  3. Вебінари з досвіду проведення спільних педагогічних рад, психолого-педагогічних консиліумів.