………Вагомою колективною формою розвитку педагогічного теоретичного мислення в гімназії є педагогічна рада.
………Педагогічна рада відіграє провідну роль у колективному управлінні навчально-виховним процесом у гімназії. Вона є ефективним засобом управління та мобілізує зусилля педагогічного колективу на виконання освітньої місії гімназії, підвищення якості навчального процесу й професіоналізму вчителів, розвиток їх індивідуальності.
………Особливістю педагогічних рад гімназії є: наукова обґрунтованість, конкретність, єдність вимог і особистісна орієнтація.
………Педагогічний колектив гімназії намагається відійти від традиційних форм проведення педагогічних рад. Для розгляду й реалізації тем педрад, підвищення зацікавленості педагогів у підготовці й проведені педрад використовувалися різноманітні новітні методики.
………Використання різноманітних форм і методів проведення педагогічних рад позитивно впливає на педагогічний колектив і забезпечує високу активність учителів, учнів і батьків.
………На засіданнях педагогічних рад розв’язуються актуальні науково-методичні й навчально-виховні проблеми, визначаються пріоритетні напрямки, завдання, форми роботи педагогічного колективу, приймаються конкретні рішення з основних питань діяльності навчального закладу, зокрема в науково-методичному аспекті.
Педагогічна рада 28 березня 2018 року
Нова українська школа: концептуальні ідеї вивчення фізики (Завантажити).
Атестація педагогічних кадрів – один із головних напрямків кадрової політики НВК.
Про порядок закінчення 2017-2018 навчального року та проведення державної підсумкової атестації.
Підсумки роботи гімназії за 2016-2017 навчальний рік. Визначення стратегії розвитку гімназії з урахуванням концептуальних змін в освіті, нових завдань та реальних ресурсів.
Режим роботи гімназії, структуру навчального року, доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів із урахуванням можливостей і потреб учнів.
Підсумки роботи гімназії за 2015-2016 навчальний рік. Визначення стратегії розвитку з урахуванням концептуальних змін в освіті, нових завдань та реальних ресурсів.
Про джерела змісту освіти в гімназії: навчальний план, навчальні програми, підручники.
Про проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою: “Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі”.
Інноваційні підходи до формування стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як запорука важливого фактора формування соціально активної особистості гімназистів (Завантажити), (Завантажити).
Захист власної педагогічної системи вчителями, які атестуються. Презентація педагогічних технологій майстрів педагогічної справи (Завантажити), (Завантажити).
Про порядок закінчення 2015-2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації.