Учителю! Ти, наче нездоланність,

Крізь все проносиш іскру доброти,

Щоб засвітить у серденьку дитячім

Вогонь священний розуму й краси.

 

Педагогічна палітра vchiteli1-1024x605 Педагогічна палітра kolektiv_gimnasii_erudit1-940x1024

У гімназії працюють педагоги, які:

  1. Поділяють концепцію гімназії й принципи взаємовідносин у ній.
  2. Здатні приймати парадокси мислення й стимулювати творчу діяльність учнів.
  3. Володіють високим рівнем професійної підготовки й реалізують потенціал саморозвитку.
  4. Виключають авторитарність у відносинах, бачать в учневі вільну, незалежну особистість, яка має право на власну думку.
  5. Відкриті для встановлення довірливих відносин з учнями та їх батьками.
  6. Мають комунікативні здібності, які дозволяють легко налагоджувати контакти у будь-якій ситуації.
  7. Володіють артистизмом, який дозволяє легко входити в образ, запропонований умовами гри.
  8. Здатні до науково-експериментальної роботи в гімназії (складання програм, методик, залучення учнів до пошуково-дослідницької роботи, ведення науково-методичної роботи).

………Педагогічний колектив здатний забезпечувати високий рівень навчання, умови для індивідуального розвитку учнів і будує свою педагогічну діяльність на єдиних професіональних принципах. Аналіз моніторингу кадрового забезпечення та рівня педагогічної майстерності показав, що навчально-виховний процес у гімназії здійснюють 50 учителів, серед яких

    • 12 учителів мають педагогічне звання “учитель-методист”;
    • 9 учителів мають педагогічне звання “старший учитель”;
    • 31 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію;
    • 10 учителів мають І кваліфікаційну категорію;
    • 3 учителі мають ІІ кваліфікаційну категорію;
    • 5 учителів мають кваліфікаційну категорію “спеціаліст”;
    • 3 учителі – кандидати наук;
    • 8 учителів нагороджені знаком “Відмінник освіти України”;
    • 2 учителі нагороджені знаком «Відмінник столичної освіти»;
    • кожен п’ятий учитель нагороджений Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України;
    • 40% учителів мають Подяки КМДА та РДА;
    • 87% учителів нагороджені Грамотами Департаменту освіти і науки молоді та спорту м. Києва  та районного управління освіти.

………Більшість учителів гімназії вирізняються глибокими знаннями з дидактики, загальної педагогіки, є компетентними з методики викладання предметів у різних аспектах, у тому числі з точки зору сучасних вимог до навчально-виховного процесу.

………У гімназії вчать і виховують наших дітей люди високої педагогічної культури, традицій, багатого життєвого й професійного досвіду.

Учителем школа стоїть…

Кому не відомі слова Великого Каменяра?

 

Педагогічний колектив гімназії характеризується:

  • стабільністю;
  • високим рівнем професійної компетенції, достатньої для успішного розвитку й функціонування гімназії в інноваційному та експериментальному режимах;
  • позитивною динамікою росту професійної компетентності педагогів.

Кажуть, що у світі є лише одна професія від Бога – Учитель, а всі інші–від учителя!

………Виходячи з цієї концепції вчительської праці, у гімназії створені всі умови для професійного росту педагогів.

………Приємно відзначити, що педагогічний колектив гімназії й окремі його педагогічні працівники відзначені грамотами й подяками різного рівня урядових та неурядових організацій за активну участь і результативність у тих чи інших напрямах професійної діяльності.

Педагогічний колектив – це творча лабораторія, робота якої спрямована на формування у гімназистів почуття Краси, Добра, Успіху й Любові.

………Активна участь учителів у інноваційних проектах, апробації авторських програм періодично висвітлюються на сторінках фахових газет і журналів.

Публікації вчителів у педагогічній пресі

Педагогічна палітра Publikatsiyi-vchyteliv

Підкорювати зоряні висоти – сенс їхнього життя.

Педагогічна палітра ZVANNYA-TA-NAGORODY ………Учителі гімназії – унікальний колектив однодумців, сподвижників, високотолерантних професіоналів. Наш учитель завжди поруч із гімназистом: він і наставник, і авторитет, і однодумець одночасно. Педагогічний колектив гімназії – це творча лабораторія, робота якої спрямована на формування у гімназистів почуття Краси, Добра, Успіху й Любові.

………У гімназії стало традицією проведення Церемонії вручення професійних нагород, відзначення досягнень учителя в певній номінації.

………Заздалегідь до проведення Церемонії починає працювати комісія з морального заохочення, перед якою стоїть дуже складне завдання проаналізувати та оцінити роботу кожного педагога. Організацію й проведення Церемонії вручення професійних нагород повністю бере на себе директор, а значить, автоматично виключає себе із списків «номінантів».

………У ході Церемонії педагоги отримують дипломи й стають лауреатами в одній з номінацій: «Метр Педагогіки і Психології», «Віртуоз своєї справи», «Майстер педагогічної ниви», «Її покликання – учитель», «Вічна молодість душі», «Феномен енергії та оптимізму», «Творча особистість», «Засвіти вогонь», «Колумб дитячих сердець» та ін..

………Імена усіх педагогів занесені до гімназійної «Книги пошани» (Завантажити).