Сторінка директора 321571241-211x300

Перехейда Олександр Михайлович
Директор гімназії

Учитель математики
Категорія – вища
Педагогічне звання – учитель-методист
Відмінник освіти України
Кандидат філософських наук

Сторінка директора Персоналії Друковані праці Книги Звіт директора

…….У повсякденному житті кожний з нас по-різному несе міру відповідальності перед людьми. Я маю велику відповідальність перед суспільством, за те, яку освіту дає наша гімназія.

…….Одним з визначальних і перспективних напрямків політики в галузі освіти в Україні є інтеграція у світову освітню систему. Це означає докорінне оновлення змісту освіти в усіх її ланках, способів організації навчання, відродження ролі особистості вчителя.

…….Без творчого вчителя не буде ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України.

 


Слово директора…

З ТРЕПЕТОМ У СЕРЦІ
І ЛЮБОВ’Ю ПРО
“ЕРУДИТ”

……

…….Гімназія замислювалася як навчальний заклад гуманітарного спрямування, зміст освіти якої можна охарактеризувати як людинознавство, а це:

  • пізнання й удосконалення фізичної природи людини;
  • пізнання й удосконалення духовного світу людей, відносин між ними;
  • пізнання людської культури;
  • становлення людини в суспільстві.

…….Перші кроки видалися нелегкими, адже заклад надзвичайний.

…….Не злякало ні невідремонтоване приміщення, ні занедбана територія. Колектив вірив, що зуміє створити справжній дух гімназійної родини. Роки роботи в гімназії стали цілим життям учителів, учнів і батьків, наповненим нескінченною спільною працею, творчістю й пошуками.

…….Тільки завдяки колективу ентузіастів, людей відданих своїй справі, яскравим своєрідним особистостям, їх творчому пошуку, колектив гімназії пройшов складний шлях від інтуїтивного бажання створити новий сучасний навчальний заклад до авторської унікальної моделі гімназії, яка має свій імідж, особливий і неповторний.

…….Часто постає питання: що становить творче кредо цієї авторської унікальної моделі гімназії? Чим же відрізняється гімназія ”Ерудит” від інших закладів освіти м. Києва? На нашу думку, гімназія ”Ерудит” – це:

  • унікальний колектив однодумців, сподвижників, талановитих професіоналів, особистостей, які здатні своїми знаннями та культурою полонити учнів, спонукати їх до творчості й запалити в душі кожної дитини вогник знань. Тут кожний учитель – особистість, метр. Інноваційні дослідження, педагогічна творчість, науково-експериментальна, пошукова робота педагогічного колективу постійно висвітлюється на сторінках педагогічної преси та в науково-методичній літературі;
  • особлива атмосфера Творчості, Добра, Розуміння, Взаємоповаги, Людяності, у якій кожна особистість сприймається як найвища та найдорожча цінність на Землі;
  • незвичайні, такі різні, але такі чудові, талановиті, учні, які своїм гомоном живлять серця педагогів. Тут діти – це гармонія багатьох мікросвітів зі своїми поглядами, захопленнями й проблемами;
  • висока культура закладу, яка відчувається в усьому: від чорнобривців і розмаїття мальв, що висаджені з любов’ю і зустрічають учнів біля входу в гімназію, до упорядкованих зелених насаджень, спортивного майданчика, індивідуального новітнього дизайну закладу, сучасного прогресивного обладнання кабінетів і лабораторій, ”фірмового значка” рідної гімназії, прапора, герба, гімну, стилю одягу, манери й культури поведінки учнів, якістю оформлення документації і загалом змістом діяльності всього навчального закладу. Тут дійсно панує дух класичної гімназії;
  • оволодіння секретом педагогічної творчості, атмосферою напруженої інтелектуальної праці, де інноваційні процеси глибоко осмислюються й упроваджуються нова парадигма виховання, філософія освіти, розробляється структура навчально-виховного процесу в режимі повного дня. Педагогічні дослідження в природі цього навчального закладу. Гімназія ”Ерудит” стала справжнім науково-методичним центром освіти, який визнаний педагогічною громадськістю;
  • стимулювання професійного росту, ініціативи й творчості як педагогів, так і учнів. Відзначення досягнень педагогів, учнів має неоціненне значення в житті кожної людини, адже це створює атмосферу справжньої творчості, наснаги й позитивного морально-психологічного клімату. Гімназія є школою професійного росту та самореалізації особистості;
  • особливий освітній простір, де співпрацюють учителі, діти й батьки, які роблять усе, щоб усім учасникам навчально-виховного процесу було комфортно й радісно в стінах гімназії;
  • могутній стержень гімназійної родини, де панує особливий Дух єдиної дружньої сім’ї: учителів, учнів і батьків. Традиції стали особливою і невід’ємною сторінкою життя гімназії, бо це те, що об’єднує колектив, робить його колективом однодумців, дозволяє розкрити неповторну індивідуальність кожної дитини, це врешті-решт моральні засади колективу;
  • організація раціонального, збалансованого харчування учнів відповідно до вимог і стану здоров’я дітей;
  • інтеграція урочної і позаурочної сфери діяльності учнів і об’єднання в єдиний функціональний комплекс освітніх, розвиваючих і оздоровчих процесів у режимі повного дня.

…….Результати гімназії досягалися величезною працею, нескінченною й часто, на перший погляд, непомітною.

…….Різні за досвідом, віком і статтю особистості об’єднали свій розум і професійний талант заради сходження до Успіху – створення Країни знань, назва якій – гімназія ”Ерудит”.

…….При цьому кожен член колективу віддає частку своєї душі, частку професіоналізму, прагне досягти нового.

…….Попереду – нові плани, нові висоти, які будуть підкорені!