Школа І ступеня
КРЕДО КАФЕДРИ
Даруй себе дітям!
Будь терплячим в чеканні дива
і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!
Ш.О. Амонашвілі
Науково-методична проблема
Вчитель повинен знати,
що відбувається в душі кожної дитини,
з чим вона прийшла до школи,
щоб не допустити жодного болючого дотику
до вразливого дитячого серця.
В.О.Сухомлинський
Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних кадрів шляхом використання системи особистісно орієнтованого навчання з метою всебічного розвитку молодших школярів та формування їх компетентностей.
Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних
Мета діяльності кафедри
Розвиток педагогічної майстерності вчителів кафедри, широке використання особистісно орієнтованого підходу в практику роботи через скоординовану діяльність учителя та учнів, удосконалення професійних знань, навичок, умінь через самоосвіту, діяльність школи професійної адаптації молодих учителів; школи становлення педагогічної майстерності; творчих студій вчителів, підвищення результативності виховання та навчання учнів.
Структура науково – методичної роботи кафедри вчителів початкових класів
Самоосвітня діяльність членів кафедри:
Вивчення і впровадження в практику педагогічний досвід учителів: В.К.Дяченка – концепція колективних способів навчання;
-
В.О.Сухомлинського – ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічній спадщині;
-
О.Я.Савченко – дидактико-методичні засади підручників;
-
С.П.Логачевської – диференційований підхід до навчання учнів;
-
Ш.О.Амонашвілі – застосування ігрових методів у навчанні 6-річних школярів; гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу в початковій школі;
-
О.М.Миколаєва – оволодіння навичками читання, письма і математики;
-
Є.М. Литвин – розвиток зв’язного мовлення школярів;
-
В.П.Антипець – формування навичок читання і навчання грамоти;
-
О.М.Потапова – особливості навчання каліграфічному письму;
-
Л. П. Дашевської – формування узагальнених способів розумової діяльності.
Учительсько — виховательський склад
Вавіло Людмила Михайлівна, учитель початкових класів
Назва закладу, який учитель закінчив: Ізмаїлський державний педагогічний університет, 1988 р. Педагогіка та методика початкового навчання
Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів
Стаж педагогічної роботи: 31 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Котелянець Оксана Вікторівна, учитель початкових класів
Освіта: вища
Назва закладу, який учитель закінчив: ІДПУ ім. М. Драгоманова, 1994. Педагогика та методика початкового навчання.
Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів
Стаж педагогічної роботи: 31 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Доброволянська Вікторія Віталіївна, учитель початкових класів
Освіта: вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К.Винниченка
Стаж роботи: 31 років
Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії,
Педагогічне звання: «старший учитель»
Науково – методична проблема:
«Мнемотехніка як педагогічна технологія у валеологічному супроводі учнів початкової школи».
Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії, педагогічне звання «старший учитель»
Герасимова Надія Петрівна, учитель початкових класів
Освіта: вища
Назва закладу, який учитель закінчив: Прилуцьке педагогічне училище імені Івана Франка, 2003. Початкове навчання. Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя 2008. Педагогіка і методика середньої освіти
Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів, учитель української мови та літератури
Стаж педагогічної роботи: 14 років
Кваліфікаційна категорія: перша
Чумак Яна Олександрівна, учитель початкових класів
Назва закладу, який учитель закінчив: Приватний вищий навчальний заклад «Донецький інститут соціальної освіти», 2006 р. Початкова освіта
Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів
Стаж педагогічної роботи: 14 років
Кваліфікаційна категорія: перша
Маркєлова Олена Іванівна, учитель початкових класів
Освіта вища, Український державний педагогічний університет ім.М.Драгоманова
Стаж роботи — 25 роки
Вища кваліфікаційна категорія
Педагогічне звання «старший учитель»
Науково – методична проблема: «Інтерактивні технології на уроках в початкових класах».
Ільченко Ніна Сергіївна, учитель початкових класів
Життєве кредо:
«Вік живи – вік учись»
Освіта: вища, Київське міське педагогічне училище, вчитель початкових класів (1975); КДУ ім. Т.Г. Шевченка, хімік, викладач хімії (1984)
Вища кваліфікаційна категорія
Педагогічне звання: «старший учитель»
Стаж роботи: 38 років
Науково – методична проблема: «Розвиток творчого мислення учнів початкових класів»
Коцюба Оксана Вікторівна, учитель початкових класів
Освіта: вища
Назва закладу, який учитель закінчив: Національний педагогічний університет
ім. М.П. Драгоманова, 2013 р. Початкова освіта, практична психологія
Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів, практичний психолог
Стаж педагогічної роботи: 7 років
Кваліфікаційна категорія: друга
Волкова Світлана Миколаївна, учитель початкових класів
Вища освіта, Київський педагогічний університет ім. Бориса Грінченка
Стаж: 18 років
Вища кваліфікаційна категорія
Науково – методична проблема: розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання методу проектів
Матвієнко Христина Володимирівна, учитель англійської мови
Освіта вища, НПУ ім. М. П. Драгоманова у 2011; НПУ ім. М. П. Драгоманова (спеціальність «Філолог», кваліфікація «Викладач англійської мови», спеціаліст); Київський національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова (диплом освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з відзнакою за спеціальністю «Мова та література(англійська)»; кваліфікація викладач англійської мови; учитель української мови та зарубіжної літератури; перекладач).
Стаж роботи — 12 років.
I кваліфікаційна категорія
Кістіньова Марина Володимирівна, учитель початкових класів
Назва закладу, який учитель закінчив: Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, 2008 р. Педагогіка та методика початкового навчання
Спеціальність за дипломом: викладач інформатика, учитель математики, адміністратор навчальних комп’ютерних систем
Стаж педагогічної роботи: 10 років
Кваліфікаційна категорія: друга
Недашківська Ольга Яківна, вихователь
Освіта вища, Київський державний педагогічний інститут ім. Горького. Спеціальність за дипломом — учитель біології-хімії середньої школи.
Кваліфікація — учитель біології-хімії.
Стаж роботи — 38 років.
Кваліфікаційна категорія — спеціаліст вищої категорії
Посада — вихователь ГПД
Науково – методична проблема: «Впровадження здоров’зберігаючих технологій у освітньо-виховний простір ГПД»