КАФЕДРА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

КРЕДО КАФЕДРИ

Даруй себе дітям!

Будь терплячим в чеканні дива

і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!


Ш.О. Амонашвілі

Науково-методична проблема

Вчитель повинен знати,

що відбувається в душі кожної дитини,

з чим вона прийшла до школи,

щоб не допустити жодного болючого дотику

до вразливого дитячого серця.

В.О.Сухомлинський

Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних кадрів шляхом використання системи особистісно орієнтованого навчання з метою всебічного розвитку молодших школярів та формування їх компетентностей.

Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних

Мета діяльності кафедри

Розвиток педагогічної майстерності вчителів кафедри, широке використання особистісно орієнтованого підходу в практику роботи через скоординовану діяльність учителя та учнів, удосконалення професійних знань, навичок, умінь через самоосвіту, діяльність школи професійної адаптації молодих учителів; школи становлення педагогічної майстерності; творчих студій вчителів, підвищення результативності виховання та навчання учнів.

Якісний  склад кафедри

Професійний склад кафедри:

  • Учителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію – 5
  • Учителі, які мають І кваліфікаційну категорію – 3
  • Учителі, які мають педагогічне звання «старший учитель» – 3

Структура науково – методичної роботи кафедри вчителів початкових класів

 

 

Сайт школи І ступеня Bez-imeni

Самоосвітня діяльність членів кафедри:

Вивчення і впровадження в практику педагогічний досвід учителів: В.К.Дяченка – концепція колективних способів навчання;

  1. В.О.Сухомлинського – ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічній спадщині;

  2. О.Я.Савченко – дидактико-методичні засади підручників;

  3. С.П.Логачевської – диференційований підхід до навчання учнів;

  4. Ш.О.Амонашвілі – застосування ігрових методів у навчанні 6-річних школярів; гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу в початковій школі;

  5. О.М.Миколаєва – оволодіння навичками читання, письма і математики;

  6. Є.М. Литвин – розвиток зв’язного мовлення школярів;

  7. В.П.Антипець – формування навичок читання і навчання грамоти;

  8. О.М.Потапова – особливості навчання каліграфічному письму;

  9. Л. П. Дашевської – формування узагальнених способів розумової діяльності.

Якісний  склад кафедри

Професійний склад кафедри:

  • Учителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію – 5
  • Учителі, які мають І кваліфікаційну категорію – 3
  • Учителі, які мають педагогічне звання «старший учитель» – 3

 

  Учительсько — виховательський склад

Вавіло Людмила Михайлівна, класовод 1 – А класу

Сайт школи І ступеня 1-208x300 Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив: Ізмаїлський державний педагогічний  університет, 1988 р. Педагогіка та методика початкового навчання

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів

Стаж педагогічної роботи: 30 років

Кваліфікаційна категорія: вища

Котелянець Оксана Вікторівна, класовод 1 – Б класу

Сайт школи І ступеня 2-211x300

Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив:  ІДПУ ім. М. Драгоманова, 1994. Педагогика  та методика початкового навчання.

Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів

Стаж педагогічної роботи: 30 років

Кваліфікаційна категорія: вища

Доброволянська Вікторія Віталіївна,  класовод 1 – В класу

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-10

Освіта:  вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут  ім. В.К.Винниченка

Стаж роботи: 30 років

Кваліфікаційна категорія:  учитель вищої категорії,

Педагогічне звання:  «старший учитель»

Науково – методична  проблема:

 «Мнемотехніка як педагогічна технологія у валеологічному супроводі учнів початкової школи».

 Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії, педагогічне звання «старший учитель»

Герасимова Надія Петрівна, класовод 1 – Г класу

Сайт школи І ступеня 3-229x300

Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив:  Прилуцьке педагогічне училище імені   Івана Франка, 2003. Початкове навчання. Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя 2008. Педагогіка і методика середньої освіти

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів, учитель української мови та літератури

Стаж педагогічної роботи: 13 років

Кваліфікаційна категорія: перша

 

Чумак Яна Олександрівна, класовод 2 – А класу

Сайт школи І ступеня 4-196x300 Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив: Приватний вищий навчальний заклад «Донецький інститут соціальної освіти», 2006 р. Початкова освіта

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів

Стаж педагогічної роботи: 13 років

Кваліфікаційна категорія: перша

Маркєлова Олена Іванівна, класовод 2-Б класу

Сайт школи І ступеня 5-280x300 Освіта вища, Український державний педагогічний університет ім.М.Драгоманова

Стаж роботи — 24 роки

Вища кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання «старший учитель»

Науково – методична проблема: «Інтерактивні технології на уроках в початкових класах».

Друковані роботи,поширення досвіду:

  1. «Інформатика та інформаційні технології» №12013р, журнал «Відкритий урок» №12 2015р,№1 2016р. ,
  2. СайтSUPER.UROK-UA.com-08.2017, 09.2017,
  3. Сайт ABETKA.UA 09.2017р.

Ільченко Ніна Сергіївна, класовод 3 -А класу

Сайт школи І ступеня 6-258x300

Життєве кредо:

«Вік живи – вік учись»

Освіта: вища, Київське міське педагогічне училище, вчитель початкових класів (1975); КДУ ім. Т.Г. Шевченка, хімік, викладач хімії (1984)

Вища кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання: «старший учитель»

Стаж роботи: 37 років

Науково – методична проблема: «Розвиток творчого мислення учнів початкових класів»

Коцюба Оксана Вікторівна, класовод 3 – Б класу

Сайт школи І ступеня 7-206x300

Освіта: вища

 Назва закладу, який учитель закінчив:  Національний педагогічний університет  

  ім. М.П. Драгоманова, 2013 р. Початкова освіта, практична психологія

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів, практичний психолог

Стаж педагогічної роботи: 6 років

Кваліфікаційна категорія: друга

Волкова Світлана Миколаївна,класовод 4 класу

Сайт школи І ступеня 8-215x300

Вища освіта, Київський педагогічний університет ім. Бориса Грінченка

Стаж: 17 років

1 кваліфікаційна категорія

Науково – методична проблема: розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання методу проектів

Кебкал Наталія Іванівна,учитель природознавства, вихователь

Сайт школи І ступеня 9-231x300

Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив:  Київський державний педагогічний інститут ім. М. Горького 1981. Педагогіка і методика початкової освіти.

Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів

Стаж педагогічної роботи: 29 років

Кваліфікаційна категорія: вища, Відмінник народної освіти України

Тема самоосвітньої діяльності: “Патріотичне виховання молодших школярів”

 

Дмитренко Алла Віталіївна, учитель інформатики

Сайт школи І ступеня 11-241x300

Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив: НПУ імені М.П. Драгоманова,2014 (магістратура). Педагогіка та методика початкового навчання

Спеціальність за дипломом: викладач інформатика, учитель математики, адміністратор навчальних комп’ютерних систем

Стаж педагогічної роботи: 6 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Тема самоосвітньої діяльності: “Використання інформаційних технологій в умовах модернізації навчального процесу”

Друковані роботи, поширення досвіду:

– публікація на освітній платформі «На урок» “Безпечне користвання Інтернетом”;

– участь у вебінарі «Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя”;

– проходження курсу «Основи інформаційної безпеки» на платформі «Prometheus»;

– участь у вебінарі «Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності учня”;

– участь у  розвитку проекту HelpInformatik.COM;

– підготовка учнів НВК “Ерудит” до участі у Всесвітній Інтернет олімпіаді з інформатики;

– ведення особистого блогу вчителя інформатики НВК «Ерудит».

Вигівська Тайлана Степанівна,учитель музичного мистецтва

Сайт школи І ступеня 12-176x300

Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив:  Київськи університет культури та мистецтва, 2002р. Музичне мистетво

Спеціальність за дипломом:  артист, диригент хору, викладач

Стаж педагогічної роботи:  26 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст I категорії

Матвієнко Христина Володимирівна,учитель англійської мови

Сайт школи І ступеня 13-200x300

Освіта вища, НПУ ім. М. П. Драгоманова у 2011; НПУ ім. М. П. Драгоманова (спеціальність «Філолог», кваліфікація «Викладач англійської мови», спеціаліст); Київський національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова (диплом освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з відзнакою за спеціальністю «Мова та література(англійська)»; кваліфікація викладач англійської мови; учитель української мови та зарубіжної літератури; перекладач).

Стаж роботи — 11 років.

I кваліфікаційна категорія

Кістіньова Марина Володимирівна, вихователь

Сайт школи І ступеня 10-183x300 Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив: Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, 2008 р. Педагогіка та методика початкового навчання

Спеціальність за дипломом: викладач інформатика, учитель математики, адміністратор навчальних комп’ютерних систем

Стаж педагогічної роботи: 9 років

Кваліфікаційна категорія: друга 

 

Недашківська Ольга Яківна, вихователь

Сайт школи І ступеня 14-201x300

Освіта вища, Київський державний педагогічний інститут ім. Горького. Спеціальність за дипломом — учитель біології-хімії середньої школи.

Кваліфікація — учитель біології-хімії.

Стаж роботи — 37 років.

Кваліфікаційна категорія — спеціаліст вищої категорії

Посада — вихователь ГПД

Науково – методична проблема: «Впровадження здоров’зберігаючих технологій у освітньо-виховний простір ГПД»