КАФЕДРА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

КРЕДО КАФЕДРИ

Даруй себе дітям!

Будь терплячим в чеканні дива

і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!


Ш.О. Амонашвілі

Науково-методична проблема

Вчитель повинен знати,

що відбувається в душі кожної дитини,

з чим вона прийшла до школи,

щоб не допустити жодного болючого дотику

до вразливого дитячого серця.

В.О.Сухомлинський

Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних кадрів шляхом використання системи особистісно орієнтованого навчання з метою всебічного розвитку молодших школярів та формування їх компетентностей.

 

Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних

Мета діяльності кафедри

Розвиток педагогічної майстерності вчителів кафедри, широке використання особистісно орієнтованого підходу в практику роботи через скоординовану діяльність учителя та учнів, удосконалення професійних знань, навичок, умінь через самоосвіту, діяльність школи професійної адаптації молодих учителів; школи становлення педагогічної майстерності; творчих студій вчителів, підвищення результативності виховання та навчання учнів.

 

 

Якісний  склад кафедри

Професійний склад кафедри:

  • Учителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію – 5
  • Учителі, які мають І кваліфікаційну категорію – 3
  • Учителі, які мають педагогічне звання «старший учитель» – 3

Структура науково – методичної роботи кафедри вчителів початкових класів

 

 

Сайт школи І ступеня Bez-imeni

Самоосвітня діяльність членів кафедри:

Вивчення і впровадження в практику педагогічний досвід учителів: В.К.Дяченка – концепція колективних способів навчання;

  1. В.О.Сухомлинського – ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічній спадщині;

  2. О.Я.Савченко – дидактико-методичні засади підручників;

  3. С.П.Логачевської – диференційований підхід до навчання учнів;

  4. Ш.О.Амонашвілі – застосування ігрових методів у навчанні 6-річних школярів; гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу в початковій школі;

  5. О.М.Миколаєва – оволодіння навичками читання, письма і математики;

  6. Є.М. Литвин – розвиток зв’язного мовлення школярів;

  7. В.П.Антипець – формування навичок читання і навчання грамоти;

  8. О.М.Потапова – особливості навчання каліграфічному письму;

  9. Л. П. Дашевської – формування узагальнених способів розумової діяльності.

Якісний  склад кафедри

Професійний склад кафедри:

  • Учителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію – 5
  • Учителі, які мають І кваліфікаційну категорію – 3
  • Учителі, які мають педагогічне звання «старший учитель» – 3

Голова методичного об’єднання вчителів початкових класів

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-1 Учительсько — виховательський склад кафедри

Антипова Ірина Станіславівна,

класовод 1 – А класу

Освіта вища

Учитель початкових класів, мистецтва

Стаж роботи — більше 40 років

Категорія I

Науково – методична проблема: «Інтерактивні технології на уроках в початкових класах»

Друковані роботи,поширення досвіду:

  1. Виховна година. «Здоров’я – найвища цінність». Науково-методичний журнал Основа, 2006 р.
  2. Право людини на життя, свободу, недоторканість. Шкільний світ, №43, 2011 р.
  3. Виконувати обов’язки, поважати порядок і закон. Методична збірка. Шкільний світ, 2011.

Маркєлова Олена Іванівна,

класовод 1 -Б класу

Сайт школи І ступеня Markyelova-Olena-Ivanivna-280x300 Освіта вища, Український державний педагогічний університет ім.М.Драгоманова

Стаж роботи — 24 роки

Вища кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання «старший учитель»

Науково – методична проблема: «Інтерактивні технології на уроках в початкових класах».

Друковані роботи,поширення досвіду:

  1. «Інформатика та інформаційні технології» №12013р, журнал «Відкритий урок» №12 2015р,№1 2016р. ,

  2. СайтSUPER.UROK-UA.com-08.2017, 09.2017,

  3. Сайт ABETKA.UA 09.2017р.

Ільченко Ніна Сергіївна,

класовод 2 -А класу

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-2 Життєве кредо:

«Вік живи – вік учись»

Освіта: вища, Київське міське педагогічне училище, вчитель початкових класів (1975); КДУ ім. Т.Г. Шевченка, хімік, викладач хімії (1984)

Вища кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання: «старший учитель»

Стаж роботи: 36 років

Науково – методична проблема: «Розвиток творчого мислення учнів початкових класів»

Доброволянська Вікторія Віталіївна,

класовод 2 — Б класу

Освіта вища, Олександрійське педагогічне училище ім. В.О.Сухомлинського; Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К.Винниченка

Стаж роботи -29 років

Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії,

Педагогічне звання: «старший учитель»

Науково – методична проблема: «Мнемотехніка як педагогічна технологія у валеологічному супроводі учнів початкової школи».

Друковані роботи,поширення досвіду:

1.Доброволянська В.В. Як працювати над удосконаленням швидкості читання ( з досвіду роботи) // Педагогічний вісник №3-4 (31-32) -2014 – с.79- 82.

2.Доброволянська В.В. Розвиток ейдетичних здібностей молодших школярів// Педагогічний вісник №1 (25) -2013 – c.136- 139.

3.Яковова Г.Я. Доброволянська В.В. Виховання моральних якостей і почуттів школярів у світлі ідей В.О. Сухомлинського// Педагогічний вісник №2-3 (26-27)- 2013 – с.153- 157.

4.Доброволянська В.В. Мнемотехніка як педагогічна технологія у валеологічному супроводі учнів початкової школи. cmsps.edukit.kr.ua/…//sichneva_internet-konferenciya_2016

5.osvita.ua › … › Форум педагогічних ідей › Українська мова

Доброволянська В. В. Слова, які називають ознаки предметів – Освіта.UA

 

 

 

Волкова Світлана Миколаївна,

класовод 3 класу

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-4
Вища освіта, Київський педагогічний університет ім. Бориса Грінченка

Стаж: 17 років

1 кваліфікаційна категорія

Науково – методична проблема: розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання методу проектів

 

 

Матвієнко Христина Володимирівна,

учитель англійської мови

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-5 Освіта вища, НПУ ім. М. П. Драгоманова у 2011; НПУ ім. М. П. Драгоманова (спеціальність «Філолог», кваліфікація «Викладач англійської мови», спеціаліст); Київський національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова (диплом освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з відзнакою за спеціальністю «Мова та література(англійська)»; кваліфікація викладач англійської мови; учитель української мови та зарубіжної літератури; перекладач).

Стаж роботи — 11 років.

I кваліфікаційна категорія

Науково – методична проблема: «Формування мовленнєвої компетенції учнів шляхом застосування інтерактивних форм роботи на уроках англійської мови»

Груздова Ірина Миколаївна,

учитель музичного мистецтва,образотворчого мистецтва, вихователь групи продовженого дня, керівник гуртка співів «Перлинки»

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-6

Педагогічне кредо:

«Життя – коротке, мистецтво – вічне»

 

Освіта середня спеціальна, Бахмутське педагогічне училище 2014 р., Українська педагогічна-інженерна академія 2018р.

Спеціальність за дипломом: керівник музичний, учитель музичного мистецтва.

Бакалавр: охорона праці.

Стаж – 3 роки

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Посада: учитель музичного мистецтва,образотворчого мистецтва, вихователь групи продовженого дня, керівник гуртка співів «Перлинки»

Науково – методична проблема вчителя: «Використання інформаційно – комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва, як засобу підвищення рівня естетичного виховання та розвитку учнів»

Павелковська Лариса Олександрівна,

вихователь

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-7 Освіта вища, Київський державний педагогічний інститут ім. Горького. Спеціальність за дипломом — учитель української мови та літератури

Кваліфікаційна категорія — спеціаліст I категорії

Стаж – 8 років

Посада — вихователь ГПД

Науково – методична проблема: «Розвиток соціальної компетентності школярів на засадах етнопедагогіки»

 

 

Недашківська Ольга Яківна,

вихователь

Сайт школи І ступеня Bez-imeni-8 Освіта вища, Київський державний педагогічний інститут ім. Горького. Спеціальність за дипломом — учитель біології-хімії середньої школи.

Кваліфікація — учитель біології-хімії.

Стаж роботи — 37 років.

Кваліфікаційна категорія — спеціаліст вищої категорії

Посада — вихователь ГПД

Науково – методична проблема: «Впровадження здоров’зберігаючих технологій у освітньо-виховний простір ГПД»