КАФЕДРА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

КРЕДО КАФЕДРИ

Даруй себе дітям!

Будь терплячим в чеканні дива

і будь готовим до зустрічі з ним в дитинстві!


Ш.О. Амонашвілі

Науково-методична проблема

Вчитель повинен знати,

що відбувається в душі кожної дитини,

з чим вона прийшла до школи,

щоб не допустити жодного болючого дотику

до вразливого дитячого серця.

В.О.Сухомлинський

Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних кадрів шляхом використання системи особистісно орієнтованого навчання з метою всебічного розвитку молодших школярів та формування їх компетентностей.

Розвиток творчої активності та підвищення професіоналізму педагогічних

Мета діяльності кафедри

Розвиток педагогічної майстерності вчителів кафедри, широке використання особистісно орієнтованого підходу в практику роботи через скоординовану діяльність учителя та учнів, удосконалення професійних знань, навичок, умінь через самоосвіту, діяльність школи професійної адаптації молодих учителів; школи становлення педагогічної майстерності; творчих студій вчителів, підвищення результативності виховання та навчання учнів.

Структура науково – методичної роботи кафедри вчителів початкових класів

 

 

Школа І ступеня Bez-imeni

Самоосвітня діяльність членів кафедри:

Вивчення і впровадження в практику педагогічний досвід учителів: В.К.Дяченка – концепція колективних способів навчання;

  1. В.О.Сухомлинського – ідеї розвивального навчання молодших школярів у педагогічній спадщині;

  2. О.Я.Савченко – дидактико-методичні засади підручників;

  3. С.П.Логачевської – диференційований підхід до навчання учнів;

  4. Ш.О.Амонашвілі – застосування ігрових методів у навчанні 6-річних школярів; гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу в початковій школі;

  5. О.М.Миколаєва – оволодіння навичками читання, письма і математики;

  6. Є.М. Литвин – розвиток зв’язного мовлення школярів;

  7. В.П.Антипець – формування навичок читання і навчання грамоти;

  8. О.М.Потапова – особливості навчання каліграфічному письму;

  9. Л. П. Дашевської – формування узагальнених способів розумової діяльності.

  Учительсько — виховательський склад

Вавіло Людмила Михайлівна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 1-208x300 Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив: Ізмаїлський державний педагогічний  університет, 1988 р. Педагогіка та методика початкового навчання

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів

Стаж педагогічної роботи: 31 років

Кваліфікаційна категорія: вища

Котелянець Оксана Вікторівна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 2-211x300

Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив:  ІДПУ ім. М. Драгоманова, 1994. Педагогика  та методика початкового навчання.

Спеціальність за дипломом: учитель початкових класів

Стаж педагогічної роботи: 31 років

Кваліфікаційна категорія: вища

Доброволянська Вікторія Віталіївна, учитель початкових класів

Школа І ступеня Bez-imeni-10

Освіта:  вища, Кіровоградський державний педагогічний інститут  ім. В.К.Винниченка

Стаж роботи: 31 років

Кваліфікаційна категорія:  учитель вищої категорії,

Педагогічне звання:  «старший учитель»

Науково – методична  проблема:

 «Мнемотехніка як педагогічна технологія у валеологічному супроводі учнів початкової школи».

 Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії, педагогічне звання «старший учитель»

Герасимова Надія Петрівна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 3-229x300

Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив:  Прилуцьке педагогічне училище імені   Івана Франка, 2003. Початкове навчання. Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя 2008. Педагогіка і методика середньої освіти

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів, учитель української мови та літератури

Стаж педагогічної роботи: 14 років

Кваліфікаційна категорія: перша

 

Чумак Яна Олександрівна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 4-196x300 Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив: Приватний вищий навчальний заклад «Донецький інститут соціальної освіти», 2006 р. Початкова освіта

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів

Стаж педагогічної роботи: 14 років

Кваліфікаційна категорія: перша

Маркєлова Олена Іванівна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 5-280x300 Освіта вища, Український державний педагогічний університет ім.М.Драгоманова

Стаж роботи — 25 роки

Вища кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання «старший учитель»

Науково – методична проблема: «Інтерактивні технології на уроках в початкових класах».

Ільченко Ніна Сергіївна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 6-258x300

Життєве кредо:

«Вік живи – вік учись»

Освіта: вища, Київське міське педагогічне училище, вчитель початкових класів (1975); КДУ ім. Т.Г. Шевченка, хімік, викладач хімії (1984)

Вища кваліфікаційна категорія

Педагогічне звання: «старший учитель»

Стаж роботи: 38 років

Науково – методична проблема: «Розвиток творчого мислення учнів початкових класів»

Коцюба Оксана Вікторівна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 7-206x300

Освіта: вища

 Назва закладу, який учитель закінчив:  Національний педагогічний університет  

  ім. М.П. Драгоманова, 2013 р. Початкова освіта, практична психологія

Спеціальність за дипломом:  учитель початкових класів, практичний психолог

Стаж педагогічної роботи: 7 років

Кваліфікаційна категорія: друга

Волкова Світлана Миколаївна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 8-215x300

Вища освіта, Київський педагогічний університет ім. Бориса Грінченка

Стаж: 18 років

Вища кваліфікаційна категорія

Науково – методична проблема: розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів шляхом використання методу проектів

Матвієнко Христина Володимирівна, учитель англійської мови

Школа І ступеня 13-200x300

Освіта вища, НПУ ім. М. П. Драгоманова у 2011; НПУ ім. М. П. Драгоманова (спеціальність «Філолог», кваліфікація «Викладач англійської мови», спеціаліст); Київський національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова (диплом освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з відзнакою за спеціальністю «Мова та література(англійська)»; кваліфікація викладач англійської мови; учитель української мови та зарубіжної літератури; перекладач).

Стаж роботи — 12 років.

I кваліфікаційна категорія

Кістіньова Марина Володимирівна, учитель початкових класів

Школа І ступеня 10-183x300 Освіта: вища

Назва закладу, який учитель закінчив: Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, 2008 р. Педагогіка та методика початкового навчання

Спеціальність за дипломом: викладач інформатика, учитель математики, адміністратор навчальних комп’ютерних систем

Стаж педагогічної роботи: 10 років

Кваліфікаційна категорія: друга 

 

Недашківська Ольга Яківна, вихователь

Школа І ступеня 14-201x300

Освіта вища, Київський державний педагогічний інститут ім. Горького. Спеціальність за дипломом — учитель біології-хімії середньої школи.

Кваліфікація — учитель біології-хімії.

Стаж роботи — 38 років.

Кваліфікаційна категорія — спеціаліст вищої категорії

Посада — вихователь ГПД

Науково – методична проблема: «Впровадження здоров’зберігаючих технологій у освітньо-виховний простір ГПД»