Зібратися разом – це початок.
Залишитися разом – це прогрес.
Працювати разом – це успіх.
Г.Форд
27 грудня в початковій школі НВК «Ерудит» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів «Формувальне оцінювання в навчальному процесі початкової школи. Організація роботи дітей в інклюзивному класі».
На засіданні розглядалися питання:
1.Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: сутність і методика здійснення.
2.Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання.
- Система вправз організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи.
- Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі.
Педагоги дійшли висновку, що від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання. Саме формувальний підхід дає змогу вчителям одержати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні. Присутні ознайомились з порядком організації інклюзивного навчання, освітніми програмами, підручниками, методичними підходами до організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.