Працювати разом-це успіх

Зібратися разом – це початок.

Залишитися разом – це прогрес.

Працювати разом – це успіх.

Г.Форд

   27 грудня в початковій школі НВК «Ерудит» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів «Формувальне оцінювання в навчальному процесі початкової школи. Організація роботи дітей в інклюзивному класі».

   На засіданні розглядалися питання: 

1.Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: сутність і методика здійснення.

2.Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання.

  1. Система вправз організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи.
  2. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі.

   Педагоги дійшли висновку, що від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання. Саме формувальний підхід дає змогу вчителям одержати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні. Присутні ознайомились з порядком організації інклюзивного навчання, освітніми програмами, підручниками, методичними підходами до організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.

Працювати разом-це успіх IMG-3091-150x150

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Related Post

З турботою про землюЗ турботою про землю

    22 квітня на планеті відмічаєтьсяМіжнародний День Землі, покликаний об’єднати людей в справі захисту навколишнього середовища, нагадати про те, що планета, яка дарувала нам життя, унікальна й має потребу в турботі й захисті. Міжнародний день Землі

Брейн-ринг «Весела французька»Брейн-ринг «Весела французька»

      26 січня відбувся брейн-ринг «Весела французька» серед учнів 7-Б класу.  Школярі  сформували 3 команди. Учні мали відповісти на запитання про країну, мову якої вивчають.  Найцікавішим етапом брейн-рингу