Зібратися разом – це початок.

Залишитися разом – це прогрес.

Працювати разом – це успіх.

Г.Форд

   27 грудня в початковій школі НВК «Ерудит» відбулося засідання методичного об’єднання вчителів «Формувальне оцінювання в навчальному процесі початкової школи. Організація роботи дітей в інклюзивному класі».

   На засіданні розглядалися питання: 

1.Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: сутність і методика здійснення.

2.Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання.

  1. Система вправз організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи.
  2. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі.

   Педагоги дійшли висновку, що від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання. Саме формувальний підхід дає змогу вчителям одержати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні. Присутні ознайомились з порядком організації інклюзивного навчання, освітніми програмами, підручниками, методичними підходами до організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі.

Працювати разом-це успіх IMG-3091-150x150