Психологічна служба clock_2-wallpaper-1600x9001-1024x576

Секрети управління часом

………Шкільний вік – це пора, коли починається процес самовиховання й самовдосконалення, підготовки до майбутнього самостійного життя.
Розумову працю необхідно планувати. З біографії Отто Юлійовича Шмідта відомо, що видатний вчений і полярник ще в юнацькі роки склав програму своєї наукової діяльності й більше того – усього життя. На схилі років він прийшов до висновку, що вся програма виконана. Що ж допомогло вченому реалізувати сплановану ним багаторічну творчу діяльність? По-перше, висока самодисципліна, наполегливість і цілеспрямованість. По-друге, бережливе ставлення до часу, уміння цінувати його, не витрачати марно.
………Кожен школяр може спланувати якщо не все своє життя, то принаймні тиждень і місяць, семестр і навчальний рік. Корисно планувати насамперед свій робочий день і день відпочинку. У таких планах неможливо передбачити все, але головні завдання й терміни їх виконання слід намітити конкретно. Зручно користуватися перекидним календарем або календарем-книжкою (тижневиком). Можна придумати власні формий й схеми планування свого часу й справ.
………Для того, щоб самоорганізуватися під час навчання, необхідно:
• своєчасно лягати спати й рано вставати, щоб не запізнитися до школи, устигнувши перед цим без особливого поспіху прибрати постіль, провітрити кімнату, зробити ранкову гімнастику, виконати туалетні й водні процедури, добре поснідати;
• тримати в чистоті, охайності своє робоче місце, де кожна річ має своє постійне місце; під руками завжди мати тільки те, що потрібно, а використавши, покласти туди, звідки його взяв;
• сівши за письмовий стіл, одразу братися до роботи, не відволікаючися на сторонні справи;
• працювати в темпі «жваво» та «з охотою»;
• неодмінно доводити розпочате до повного завершення;
• не братися одразу за багато справ, бо «хто багато зачинає, той мало закінчує».

І пам’ятайте:

Будьте рішучими. Рішучість — одна з найважливіших якостей людей, що досягли успіху.
Найголовніше — визначити пріоритети (принцип АБВ). Для збільшення продуктивності вдвічі необхідно визначити головне завдання й змусити себе працювати над ним до його повного вирішення. Не варто братися за справу «Б», поки не виконана справа «А» і т. ін.
Дотримуйтеся закону примусової ефективності (матриця Ейзенхауера). На все часу ніколи не вистачає, але його достатньо для найважливішого. Важливо зосередитися й примусити себе зробити в першу чергу те, що принесе найбільшу користь і результат.
«З’їсти жабу». Першочерговим є виконання найбільш неприємної справи, яку необхідно терміново зробити. Відкладаючи її, ви створюєте зайве емоційне напруження й небажані наслідки. Потрібно діяти без зайвих роздумів і очікувань — просто взяти й зробити.
Дотримуйтеся принципу Парето — одного з найважливіших принципів управління часом. За перші 20 % часу досягають 80 % результатів, а інші 80 % часу приносять лише 20 % від загального результату.
Дотримуйтеся рівноваги в житті. Необхідно дотримуватися рівноваги між усіма сферами життя. Ключ до рівноваги простий: хай ваш внутрішній спокій, щастя й сімейне життя стануть найвищими цінностями, а решта нехай обертається навколо цього часу на роботі.
Заплануйте час на відпочинок.

Сучасний стан розвитку суспільства обумовлюється зростанням темпів життя, збільшенням об’єму інформації, кризовими явищами в природі, суспільстві й сім’ї, показує гостру необхідність психологічної допомоги людині на всіх етапах її розвитку.

……..Розвиток у дитинстві, у підлітковому та юнацькому віці проходить дуже динамічно, тому дуже актуальною є робота соціально-психологічної служби гімназії.

ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ НВК є психологічний супровід навчально-виховного процесу та реалізація низки заходів профілактичного, корекційного, розвивального та навчально-просвітницького характеру, які сприяють  соціалізації особистості в суспільстві; створення умов для всебічного та гармонійного розвитку учня; активізація мотивації до саморозвитку, самоорганізації та самореалізації в подальшій як особистісній, так і професійній життєдіяльності.

……..Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу зумовлена новими соціальними вимогами, розвитком освіти та загальносвітовими тенденціями. Важливими завданнями діяльності психологічної служби є забезпечення супроводу педагогічних інновацій, захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу, протиправної поведінки, насильства над дітьми, підвищення психологічної культури, посилення виховного компоненту системи освіти, формування готовності учнів до самостійного життя в суспільстві після завершення навчання, сприяння розвитку та самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу.

Психологічна служба 1

Психологічна служба 2

Положення про соціально-психологічну службу (Завантажити)

 

Психологічна служба buling

План заходів щодо профілактики булінгу Завантажити

Поради психолога Хвиль Юлії Борисівни

Як налагодити стосунки з дитиною (Переглянути)

 

Психологічна служба Snymok-1

 Тема: Розвиток уяви та творчого  мислення (Переглянути)Психологічна служба Snymok-2

Заняття  з елементами арт –терапії .
Тема: Ниткографія, як вид образотворчого мистецтва (Переглянути)

Психологічна служба 2057e005a466c4c29ec5f63ad4b3738e

Тема: Стресостійкість, як складова психічного здоров’я дітей та підлітків.(Переглянути)

Психологічна служба 54313a81a7703

Тема: Абетка для батьків

Психологічна служба 21-150x150

 

Тема: Дитяча кінезіологія. Гімнастика для мозку.(Перелягнути)

Психологічна служба 111

Тема:  Домашня діагностика  готовності дитини  до школи (Переглянути)

Психологічна служба Zapysaty

Тема:Психологічна підготовка до ЗНО (Переглянути)Психологічна служба Snytsmok

Тема:Професійне вигорання педагога (Переглянути)

Психологічна служба a