clock_2-wallpaper-1600x900

Секрети управління часом

………Шкільний вік – це пора, коли починається процес самовиховання й самовдосконалення, підготовки до майбутнього самостійного життя.
Розумову працю необхідно планувати. З біографії Отто Юлійовича Шмідта відомо, що видатний вчений і полярник ще в юнацькі роки склав програму своєї наукової діяльності й більше того – усього життя. На схилі років він прийшов до висновку, що вся програма виконана. Що ж допомогло вченому реалізувати сплановану ним багаторічну творчу діяльність? По-перше, висока самодисципліна, наполегливість і цілеспрямованість. По-друге, бережливе ставлення до часу, уміння цінувати його, не витрачати марно.
………Кожен школяр може спланувати якщо не все своє життя, то принаймні тиждень і місяць, семестр і навчальний рік. Корисно планувати насамперед свій робочий день і день відпочинку. У таких планах неможливо передбачити все, але головні завдання й терміни їх виконання слід намітити конкретно. Зручно користуватися перекидним календарем або календарем-книжкою (тижневиком). Можна придумати власні формий й схеми планування свого часу й справ.
………Для того, щоб самоорганізуватися під час навчання, необхідно:
• своєчасно лягати спати й рано вставати, щоб не запізнитися до школи, устигнувши перед цим без особливого поспіху прибрати постіль, провітрити кімнату, зробити ранкову гімнастику, виконати туалетні й водні процедури, добре поснідати;
• тримати в чистоті, охайності своє робоче місце, де кожна річ має своє постійне місце; під руками завжди мати тільки те, що потрібно, а використавши, покласти туди, звідки його взяв;
• сівши за письмовий стіл, одразу братися до роботи, не відволікаючися на сторонні справи;
• працювати в темпі «жваво» та «з охотою»;
• неодмінно доводити розпочате до повного завершення;
• не братися одразу за багато справ, бо «хто багато зачинає, той мало закінчує».

І пам’ятайте:

Будьте рішучими. Рішучість — одна з найважливіших якостей людей, що досягли успіху.
Найголовніше — визначити пріоритети (принцип АБВ). Для збільшення продуктивності вдвічі необхідно визначити головне завдання й змусити себе працювати над ним до його повного вирішення. Не варто братися за справу «Б», поки не виконана справа «А» і т. ін.
Дотримуйтеся закону примусової ефективності (матриця Ейзенхауера). На все часу ніколи не вистачає, але його достатньо для найважливішого. Важливо зосередитися й примусити себе зробити в першу чергу те, що принесе найбільшу користь і результат.
«З’їсти жабу». Першочерговим є виконання найбільш неприємної справи, яку необхідно терміново зробити. Відкладаючи її, ви створюєте зайве емоційне напруження й небажані наслідки. Потрібно діяти без зайвих роздумів і очікувань — просто взяти й зробити.
Дотримуйтеся принципу Парето — одного з найважливіших принципів управління часом. За перші 20 % часу досягають 80 % результатів, а інші 80 % часу приносять лише 20 % від загального результату.
Дотримуйтеся рівноваги в житті. Необхідно дотримуватися рівноваги між усіма сферами життя. Ключ до рівноваги простий: хай ваш внутрішній спокій, щастя й сімейне життя стануть найвищими цінностями, а решта нехай обертається навколо цього часу на роботі.
Заплануйте час на відпочинок.

Сучасний стан розвитку суспільства обумовлюється зростанням темпів життя, збільшенням об’єму інформації, кризовими явищами в природі, суспільстві й сім’ї, показує гостру необхідність психологічної допомоги людині на всіх етапах її розвитку.

……..Розвиток у дитинстві, у підлітковому та юнацькому віці проходить дуже динамічно, тому дуже актуальною є робота соціально-психологічної служби гімназії.

ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ НВК є психологічний супровід навчально-виховного процесу та реалізація низки заходів профілактичного, корекційного, розвивального та навчально-просвітницького характеру, які сприяють  соціалізації особистості в суспільстві; створення умов для всебічного та гармонійного розвитку учня; активізація мотивації до саморозвитку, самоорганізації та самореалізації в подальшій як особистісній, так і професійній життєдіяльності.

……..Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу зумовлена новими соціальними вимогами, розвитком освіти та загальносвітовими тенденціями. Важливими завданнями діяльності психологічної служби є забезпечення супроводу педагогічних інновацій, захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу, протиправної поведінки, насильства над дітьми, підвищення психологічної культури, посилення виховного компоненту системи освіти, формування готовності учнів до самостійного життя в суспільстві після завершення навчання, сприяння розвитку та самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу.

1

2

Положення про соціально-психологічну службу (Завантажити)

  • ПАМ’ЯТКА

    Слайд1
    ПАМ’ЯТКА першочергових дій персоналу підприємств, установ та організацій у разі загрози вчинення терористичних або диверсійних актів Пам’ятка “Разом проти тероризму”
  • Дифтерія

    084606
      Лист управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 29.10.2019 р. № 108/31-3587 Посилання  
  • Інформаційні банери щодо захисту прав дитини

    банери
    1) Національна дитяча «гаряча лінія»  2) Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації  За більш детальною інформацією звертатися до ГО “Ла Страда- Україна”: т/ф (044) 205-37-36, 205-36-94. Контактна особа: Кривуляк Альона.
  • П’ятий клас: від адаптації до успіху. Психолого-педагогічний консиліум

    img_4251f
    Як відомо, п’ятикласник має адаптуватися до нового середовища: новий дитячий колектив та пов’язаний із цим інший рівень стосунків між дітьми; поява нових для дитини навчальних предметів та нових учителів; уміння застосовувати свої інтелектуальні можливості в нових умовах тощо. Для більшості дітей цей перехід – важливий крок у житті. З метою подолання труднощів адаптації учнів 5 […]
  • У місті Києві з 20 серпня по 20 вересня 2016 року проводяться профілактичні заходи щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму «Увага! Діти – на дорозі!»

    памятка безпеки для учнів на сайт М.Л.
    З метою широкого залучення дітей до вивчення та дотримання Правил дорожнього руху, а також привернення уваги до проблеми безпеки дітей на дорогах міста Києва з 20 серпня по 20 вересня 2016 року проводяться профілактичні заходи щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму «Увага! Діти – на дорозі!».(Завантажити )
  • До уваги учнів, вчителів, батьків

    arton294на дорозі
    З  16 по 22 травня 2016 року в гімназії пройде Тиждень безпеки дорожнього руху, під час якого буде проведено: урок дорожньої грамоти «Безпека на дорозі – безпека життя»; конкурс серед учнів 5-7 класів на кращого знавця правил дорожнього руху; тематичні бесіди з питань безпечної поведінки: на вулицях і дорогах; у громадському транспорті; у метрополітені; на […]
  • До уваги батькам та гімназистам!

    200px-Київський_національний_університет_імені_Тараса_Шевченка
    Доводимо до Вашого відома, що кафедра Програмування та комп’ютерної техніки проводить у липні другу літню школу для школярів 8-11 класів з програмування “University Summer Programming School”. Після здачі іспиту видається Сертифікат Київського національного уніврситету імені Тараса Шевченка. Школа проводиться на базі Одеського державного екологічного університету (факультет комп’ютерних наук). З більш детальною інформацією про школу можна […]
  • Пам’ятка для учнів

    5047
    Дотримання громадського порядку під час екскурсій Виконуйте правила особистої та колективної безпеки, пересувайтеся обережно і спокійно, не штовхайтеся і не кричіть. Дотримуйтеся правил дорожнього руху та пожежної безпеки. Виконуйте вказівки керівника екскурсії, його заступника та помічника. Поводьтеся обережно і толерантно під час проведення ігор, естафет, перебуваючи на дитячих майданчиках, гойдалках, не наражаючи на небезпеку тих, […]
  • Психолого-педагогічний консиліум

    Психолого-педагогічний консиліум
    30 грудня 2015 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптації п’ятикласників до нових умов навчання в гімназії «Ерудит». Про аспекти психологічних особливостей переходу дітей із початкової школи в середню доповідала психолог гімназії Шахраюк О.В. Куратор класу Конопля Т.Г. акцентувала увагу у своєму виступі на стані адаптації учнів 5 класу. Заступник директора з навчально-виховної роботи Кайнова В.В. […]
  • Насильство в сім’ї: як із ним боротися сьогодні

    Насильство в сім’ї: як із ним боротися   сьогодні
                Сім’я – це простір без насильства! Насильство в сім’ї – це будь-які умисні дії фізичного, сексуального, психологічного чи економічного спрямування одного члена сім’ї по відношенню до іншого члена сім’ї, якщо ці дії порушують конституційні права і свободи члена сім’ї як людини та громадянина і наносять йому моральну шкоду, шкоду його фізичному чи психічному здоров’ю. […]
  • Батьки і діти. Чому виникають конфлікти

    Батьки і діти. Чому виникають конфлікти
    Діти і батьки – найрідніші люди на всіх етапах розвитку людства. Але й найбільш популярні сторони протистояння. Такі конфлікти є найпоширенішими в сімейному житті. Розглянемо фактори, які є причинами конфліктної взаємодії батьків і дітей. До них належать такі: тип внутрішньосімейних відносин, неефективність батьківського ставлення до дитини, вікові кризи в дитини, особистісні відмінності батьків і дітей, […]
  • Як подолати конфлікт?

    Як подолати конфлікт?
    Можливість виникнення конфлікту існує у всіх сферах. Конфлікти народжуються на ґрунті щоденних розбіжностей у поглядах, протиборстві різних суджень, потреб, бажань, стилей життя, надій, інтересів та особистісних особливостей. Конфлікт – це невід’ємна особливість всякого процесу соціального розвитку. Для всіх видів конфліктів характерним є: наявність не менше двох сторін, які контактують між собою; взаємонесумісність цінностей і намірів […]
  • Правила самоорганізації під час засвоєння і повторення матеріалу

    Правила самоорганізації під час засвоєння і повторення матеріалу
    Заздалегідь підготуй своє робоче місце так, щоб під час роботи тебе нічого не відволікало (візити товаришів, телефонні дзвінки, телевізор тощо). Сідаючи за роботу, намагайся викинути з голови те, про що думав перед цим. Надто сильні негативні чи позитивні емоції — погані союзники в зосередженні на матеріалі. Стійкість уваги багато в чому залежить від того, наскільки […]
  • Психологічні закономірності засвоєння інформації

    Психологічні закономірності засвоєння інформації
    Практика засвідчила, що спочатку слід переглянути весь матеріал і поділити його таким чином: якщо треба вивчити 120 питань за чотири дні, то в перші два опрацьовують 70 % усього обсягу, на третій — решту, на четвертий день повторюють засвоєне. При цьому складні теми треба чергувати з простішими — не обов’язково вчити всі питання підряд. Найбільше […]
  • «Людина настрою» або чому наш настрій змінюється протягом дня?

    «Людина настрою» або чому наш настрій змінюється протягом дня?
    Настрій — це емоційний стан, який протягом певного проміжка часу впливає на поведінку людини. Коли в нас хороший настрій ми концентруємося насамперед на позитивному в людях і подіях, відчуваємо внутрішню гармонію та рівновагу, у нас бадьоре самопочуття, нормальні стосунки з оточенням. При конфліктах і сварках настрій може погіршуватися на короткий час, але не переходить у […]