clock_2-wallpaper-1600x900

Секрети управління часом

………Шкільний вік – це пора, коли починається процес самовиховання й самовдосконалення, підготовки до майбутнього самостійного життя.
Розумову працю необхідно планувати. З біографії Отто Юлійовича Шмідта відомо, що видатний вчений і полярник ще в юнацькі роки склав програму своєї наукової діяльності й більше того – усього життя. На схилі років він прийшов до висновку, що вся програма виконана. Що ж допомогло вченому реалізувати сплановану ним багаторічну творчу діяльність? По-перше, висока самодисципліна, наполегливість і цілеспрямованість. По-друге, бережливе ставлення до часу, уміння цінувати його, не витрачати марно.
………Кожен школяр може спланувати якщо не все своє життя, то принаймні тиждень і місяць, семестр і навчальний рік. Корисно планувати насамперед свій робочий день і день відпочинку. У таких планах неможливо передбачити все, але головні завдання й терміни їх виконання слід намітити конкретно. Зручно користуватися перекидним календарем або календарем-книжкою (тижневиком). Можна придумати власні формий й схеми планування свого часу й справ.
………Для того, щоб самоорганізуватися під час навчання, необхідно:
• своєчасно лягати спати й рано вставати, щоб не запізнитися до школи, устигнувши перед цим без особливого поспіху прибрати постіль, провітрити кімнату, зробити ранкову гімнастику, виконати туалетні й водні процедури, добре поснідати;
• тримати в чистоті, охайності своє робоче місце, де кожна річ має своє постійне місце; під руками завжди мати тільки те, що потрібно, а використавши, покласти туди, звідки його взяв;
• сівши за письмовий стіл, одразу братися до роботи, не відволікаючися на сторонні справи;
• працювати в темпі «жваво» та «з охотою»;
• неодмінно доводити розпочате до повного завершення;
• не братися одразу за багато справ, бо «хто багато зачинає, той мало закінчує».

І пам’ятайте:

Будьте рішучими. Рішучість — одна з найважливіших якостей людей, що досягли успіху.
Найголовніше — визначити пріоритети (принцип АБВ). Для збільшення продуктивності вдвічі необхідно визначити головне завдання й змусити себе працювати над ним до його повного вирішення. Не варто братися за справу «Б», поки не виконана справа «А» і т. ін.
Дотримуйтеся закону примусової ефективності (матриця Ейзенхауера). На все часу ніколи не вистачає, але його достатньо для найважливішого. Важливо зосередитися й примусити себе зробити в першу чергу те, що принесе найбільшу користь і результат.
«З’їсти жабу». Першочерговим є виконання найбільш неприємної справи, яку необхідно терміново зробити. Відкладаючи її, ви створюєте зайве емоційне напруження й небажані наслідки. Потрібно діяти без зайвих роздумів і очікувань — просто взяти й зробити.
Дотримуйтеся принципу Парето — одного з найважливіших принципів управління часом. За перші 20 % часу досягають 80 % результатів, а інші 80 % часу приносять лише 20 % від загального результату.
Дотримуйтеся рівноваги в житті. Необхідно дотримуватися рівноваги між усіма сферами життя. Ключ до рівноваги простий: хай ваш внутрішній спокій, щастя й сімейне життя стануть найвищими цінностями, а решта нехай обертається навколо цього часу на роботі.
Заплануйте час на відпочинок.

Сучасний стан розвитку суспільства обумовлюється зростанням темпів життя, збільшенням об’єму інформації, кризовими явищами в природі, суспільстві й сім’ї, показує гостру необхідність психологічної допомоги людині на всіх етапах її розвитку.

……..Розвиток у дитинстві, у підлітковому та юнацькому віці проходить дуже динамічно, тому дуже актуальною є робота соціально-психологічної служби гімназії.

ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ гімназії  є психологічний супровід навчально-виховного процесу та реалізація низки заходів профілактичного, корекційного, розвивального та навчально-просвітницького характеру, які сприяють  соціалізації особистості в суспільстві; створення умов для всебічного та гармонійного розвитку учня; активізація мотивації до саморозвитку, самоорганізації та самореалізації в подальшій як особистісній, так і професійній життєдіяльності.

……..Актуальність психологічного супроводу навчально-виховного процесу зумовлена новими соціальними вимогами, розвитком освіти та загальносвітовими тенденціями. Важливими завданнями діяльності психологічної служби є забезпечення супроводу педагогічних інновацій, захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу, протиправної поведінки, насильства над дітьми, підвищення психологічної культури, посилення виховного компоненту системи освіти, формування готовності учнів до самостійного життя в суспільстві після завершення навчання, сприяння розвитку та самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу.

1

2

Положення про соціально-психологічну службу (Завантажити)

  • Інформаційні банери щодо захисту прав дитини

    банери
    1) Національна дитяча «гаряча лінія»  2) Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації  За більш детальною інформацією звертатися до ГО “Ла Страда- Україна”: т/ф (044) 205-37-36, 205-36-94. Контактна особа: Кривуляк Альона.
  • П’ятий клас: від адаптації до успіху. Психолого-педагогічний консиліум

    img_4251f
    Як відомо, п’ятикласник має адаптуватися до нового середовища: новий дитячий колектив та пов’язаний із цим інший рівень стосунків між дітьми; поява нових для дитини навчальних предметів та нових учителів; уміння застосовувати свої інтелектуальні можливості в нових умовах тощо. Для більшості дітей цей перехід – важливий крок у житті. З метою подолання труднощів адаптації учнів 5 […]
  • У місті Києві з 20 серпня по 20 вересня 2016 року проводяться профілактичні заходи щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму «Увага! Діти – на дорозі!»

    памятка безпеки для учнів на сайт М.Л.
    З метою широкого залучення дітей до вивчення та дотримання Правил дорожнього руху, а також привернення уваги до проблеми безпеки дітей на дорогах міста Києва з 20 серпня по 20 вересня 2016 року проводяться профілактичні заходи щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму «Увага! Діти – на дорозі!».(Завантажити )
  • До уваги учнів, вчителів, батьків

    arton294на дорозі
    З  16 по 22 травня 2016 року в гімназії пройде Тиждень безпеки дорожнього руху, під час якого буде проведено: урок дорожньої грамоти «Безпека на дорозі – безпека життя»; конкурс серед учнів 5-7 класів на кращого знавця правил дорожнього руху; тематичні бесіди з питань безпечної поведінки: на вулицях і дорогах; у громадському транспорті; у метрополітені; на […]
  • До уваги батькам та гімназистам!

    200px-Київський_національний_університет_імені_Тараса_Шевченка
    Доводимо до Вашого відома, що кафедра Програмування та комп’ютерної техніки проводить у липні другу літню школу для школярів 8-11 класів з програмування “University Summer Programming School”. Після здачі іспиту видається Сертифікат Київського національного уніврситету імені Тараса Шевченка. Школа проводиться на базі Одеського державного екологічного університету (факультет комп’ютерних наук). З більш детальною інформацією про школу можна […]
  • Пам’ятка для учнів

    5047
    Дотримання громадського порядку під час екскурсій Виконуйте правила особистої та колективної безпеки, пересувайтеся обережно і спокійно, не штовхайтеся і не кричіть. Дотримуйтеся правил дорожнього руху та пожежної безпеки. Виконуйте вказівки керівника екскурсії, його заступника та помічника. Поводьтеся обережно і толерантно під час проведення ігор, естафет, перебуваючи на дитячих майданчиках, гойдалках, не наражаючи на небезпеку тих, […]
  • Психолого-педагогічний консиліум

    Психолого-педагогічний консиліум
    30 грудня 2015 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптації п’ятикласників до нових умов навчання в гімназії «Ерудит». Про аспекти психологічних особливостей переходу дітей із початкової школи в середню доповідала психолог гімназії Шахраюк О.В. Куратор класу Конопля Т.Г. акцентувала увагу у своєму виступі на стані адаптації учнів 5 класу. Заступник директора з навчально-виховної роботи Кайнова В.В. […]
  • Насильство в сім’ї: як із ним боротися сьогодні

    Насильство в сім’ї: як із ним боротися   сьогодні
                Сім’я – це простір без насильства! Насильство в сім’ї – це будь-які умисні дії фізичного, сексуального, психологічного чи економічного спрямування одного члена сім’ї по відношенню до іншого члена сім’ї, якщо ці дії порушують конституційні права і свободи члена сім’ї як людини та громадянина і наносять йому моральну шкоду, шкоду його фізичному чи психічному здоров’ю. […]
  • Батьки і діти. Чому виникають конфлікти

    Батьки і діти. Чому виникають конфлікти
    Діти і батьки – найрідніші люди на всіх етапах розвитку людства. Але й найбільш популярні сторони протистояння. Такі конфлікти є найпоширенішими в сімейному житті. Розглянемо фактори, які є причинами конфліктної взаємодії батьків і дітей. До них належать такі: тип внутрішньосімейних відносин, неефективність батьківського ставлення до дитини, вікові кризи в дитини, особистісні відмінності батьків і дітей, […]
  • Як подолати конфлікт?

    Як подолати конфлікт?
    Можливість виникнення конфлікту існує у всіх сферах. Конфлікти народжуються на ґрунті щоденних розбіжностей у поглядах, протиборстві різних суджень, потреб, бажань, стилей життя, надій, інтересів та особистісних особливостей. Конфлікт – це невід’ємна особливість всякого процесу соціального розвитку. Для всіх видів конфліктів характерним є: наявність не менше двох сторін, які контактують між собою; взаємонесумісність цінностей і намірів […]
  • Правила самоорганізації під час засвоєння і повторення матеріалу

    Правила самоорганізації під час засвоєння і повторення матеріалу
    Заздалегідь підготуй своє робоче місце так, щоб під час роботи тебе нічого не відволікало (візити товаришів, телефонні дзвінки, телевізор тощо). Сідаючи за роботу, намагайся викинути з голови те, про що думав перед цим. Надто сильні негативні чи позитивні емоції — погані союзники в зосередженні на матеріалі. Стійкість уваги багато в чому залежить від того, наскільки […]
  • Психологічні закономірності засвоєння інформації

    Психологічні закономірності засвоєння інформації
    Практика засвідчила, що спочатку слід переглянути весь матеріал і поділити його таким чином: якщо треба вивчити 120 питань за чотири дні, то в перші два опрацьовують 70 % усього обсягу, на третій — решту, на четвертий день повторюють засвоєне. При цьому складні теми треба чергувати з простішими — не обов’язково вчити всі питання підряд. Найбільше […]
  • «Людина настрою» або чому наш настрій змінюється протягом дня?

    «Людина настрою» або чому наш настрій змінюється протягом дня?
    Настрій — це емоційний стан, який протягом певного проміжка часу впливає на поведінку людини. Коли в нас хороший настрій ми концентруємося насамперед на позитивному в людях і подіях, відчуваємо внутрішню гармонію та рівновагу, у нас бадьоре самопочуття, нормальні стосунки з оточенням. При конфліктах і сварках настрій може погіршуватися на короткий час, але не переходить у […]
  • Техніка публічного виступу (захист наукової роботи)

    Техніка публічного виступу (захист наукової роботи)
    Ще римські оратори говорили, що промова повинна містити: екзордіум — кілька вступних зауважень щодо теми виступу; експозиціо — визначення поняття, характеристика обсягу й важливості теми; каузу — логічні аргументи, що підтверджують правильність судження, прямі дедуктивні докази; симіле — подібні явища в інших сферах, аналогії; екземплюм — приклади з історії і повсякденного життя, індуктивні докази; тестимоніум […]
  • Технологія вдалого виступу

    Технологія вдалого виступу
    Якщо ви думаєте, що програєте, то програєте. Якщо ви думаєте, що не зможете, то не зможете. Якщо ви хочете, але боїтеся, то не досягнете мети. Якщо ви чекаєте на невдачу, вона прийде до вас. Успіх завжди з тим, хто його прагне. Справжній двобій відбувається у вашому розумі. Якщо ви думаєте про перемогу, то переможете. Повірте […]