Атестаційна експертиза навчального закладу – основна форма державного контролю, спрямована на визначення ефективності роботи загальноосвітнього навчального закладу відповідно до державних стандартів, результативності навчально-виховного процесу, аналізу потенційних можливостей навчального закладу та ступеня їх реалізації.
Відповідно до частини 3 статті 40 Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 №553 (зі змінами), наказу управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.11.2016 р. № 437 «Про проведення атестаційної експертизи гімназії «Ерудит» м. Києва» атестаційна експертиза гімназії розпочата й буде проведена в період з 12.12.2016 р. по 30.12.2016 р.
Згідно з Критеріями передбачається визначення комплексної оцінки діяльності гімназії (як правило, за 5 останніх років), що включає оцінювання ресурсного забезпечення, основних процесів, що відбуваються в навчальному закладі, їхніх результатів, а також окремі питання управління.
9 грудня 2016 р. у гімназії «Ерудит» м. Києва відбувся звіт директора Перехейди Олександра Михайловича перед педагогічним колективом, громадськістю, комісією з атестаційної експертизи.
Перехейда О.М. проаналізував роботу закладу за підзвітній період.
У своєму виступі директор гімназії ґрунтовно проаналізував особливості організації  освітнього простору  навчального закладу, проблеми якості освіти, кадрову політику, систему науково-методичної роботи, окреслив заходи, спрямовані на  стимулювання професійної майстерності педагога.
Перехейда О.М. зазначив, що в закладі сформована база для створення єдиного інформаційного освітнього простору, активно використовуються інформаційно-комунікаційні технології. На належному рівні забезпечується дотримання прав і свобод учасників навчально-виховного процесу та соціальна підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Високий рейтинг гімназії підтверджується результатами ЗНО та вступу випускників до вищих навчальних закладів, численними вагомими творчими досягненнями гімназистів, чому сприяє чітка організація навчально-виховної роботи в закладі, соціально-профілактична діяльність, позитивний психологічний клімат.
Олександр Михайлович презентував інноваційно-концептуальні засади розвитку навчального закладу з урахуванням нового розуміння педагогічних проблем і конкретних можливостей гімназії та визначив напрямки її інноваційного розвитку на перспективу.
В обговоренні брали  участь:

  • Рись Алла Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи;
  • Кірик Діана, голова учнівського самоврядування;
  • Бутко Антоніна Іванівна, учитель української мови та літератури, куратор 5 класу;
  • Лідвінський Георгій Васильович, голова Ради гімназії;
  • Возненко Світлана Євгенівна, директор школи І ступеня № 310 «Творчість» м. Києва;
  • Камінська Вікторія Борисівна, директор спеціалізованої школи дитячого – садка І ступеня з поглибленим вивченням іноземної мови «Сяйво» м. Києва.

Засідання проходило в конструктивній та позитивній атмосфері.