Ті, хто відмикає творчі здібності ключем добра…
.
Графік
роботи гуртків НВК “Ерудит” м. Києва
на 2021-2022 навчальний рік
Назва гуртка | ПІБ керівника | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П’ятниця
|
Хореографічна студія “Ритми планети”
(5-11 класи) |
Решетнікова Т.В. |
За окремим графіком |
||||
Хореографічний гурток «Капітошки»
(1-4 класи) |
Олефіренко А.І. |
За окремим графіком |
||||
Театральна студія “Дійство”
(9-11 класи) |
Пронь Л.М. |
За окремим графіком |
||||
Гурток “Бісероплетіння”
(3-5 кл.) |
Баштова Т.М. | 14.30-16.30
|
14.30-16.30
|
|||
Танцювальна студія «Disco»
(1-4 класи) |
Мельник М. | 15.30-18.30
|
15.30-18.30
|
15.30-18.30
|
||
Туристсько- краєзнавчий гурток “Вершина”
(5-10 класи) |
Хомицька Ю.Б. |
|
16.30-19.30
|
15.30-19.30 | ||
“Оздоровча гімнастика”
(7-11 кл.) |
Назимок В.В. | 15.30-18.30
|
15.30-18.30 | 15.30-18.30 | ||
“Шаховий король”
(4-10 класи) |
Киселевич А.С. | 14.00-17.00 | 14.00-17.00 | 14.00-17.00 | ||
Гурток «Чарівний пензлик»
(2 класи) |
Крамар І.С. | 13.35-15.35 | 13.35-16.00 | |||
Гурток музики та співів“Перлинки”
(1-4 класи) |
Огнєва І.М. | За окремим графіком | ||||
Гурток
“Оздоровча гімнастика” (5-7 класи) |
Марчук Н.Ю.
|
15.30-18.00 | 15.30-17.30 | |||
Гурток
«Точка зору» (5 класи) |
Хвиль Ю.Б. | 14.45-17.00 | 14.45-17.00 | |||
Вокальний гурток «Музичний калейдоскоп»
(5-11 класи) |
Крамар І.С. | За окремим графіком | ||||
Вокальна студія «Срібні дзвіночки»
(5-11 класи) |
Забродський М.О. | 15.30-18.00 | 15.30-18.00 | 15.30-18.00 | 15.30-18.00 | |
Баскетбол
(5-8 класи) |
Тільга С.В. | 15.30-18.00 | 15.30-18.00 | 15.30-18.00 | ||
Волейбол
(8-11 класи)
|
Шеремет О.І. | 15.30-18.00
|
15.30-17.30
|
……..Особливістю НВК «Ерудит», яка працює в режимі повного дня, є створення системи додаткової освіти.
……..Додаткова освіта в НВК є невід’ємною частиною змісту освіти, яка виходить за рамки державних освітніх стандартів і передбачає вільний вибір учнями сфер і видів діяльності. У системі додаткової освіти в гімназії учні мають можливість розширити, поглибити свої знання з навчальних предметів, розвивати особистісні якості, здібності, інтереси, які сприяють соціальній і культурній самореалізації, саморозвитку й самовихованню. Уся робота в системі додаткової освіти спрямована на формування мотивації успіху в гімназистів, на розвиток їх пізнавальних інтересів і здібностей.
……..Додаткова освіта сприяє розвитку мотивації особистості до пізнання й творчості, соціалізації і професійному самовизначенню учнів, забезпечує їх зайнятість, профілактику правопорушень.
……..Додаткова освіта не тільки істотно розширює знання про творчі можливості людини в цілому і творчий потенціал учнів зокрема, вона забезпечує досягнення поставленої мети в обраній галузі й тим самим сприяє розвитку таких якостей особистості, які важливі для створення ситуації успіху в будь-якій сфері діяльності; створює можливість формування кола спілкування на основі загальних інтересів, спільних духовних цінностей.
……..Додаткова освіта, з урахуванням її своєрідності, органічно поєднує різноманітні види організації змістовного дозвілля (відпочинок, розваги, свята, творчість) з різними формами освітньої діяльності і, як наслідок, скорочує простір девіантної поведінки, вирішуючи проблему зайнятості дітей.
……..Освітній процес у системі додаткової освіти має неформалізований характер і відповідає природним задаткам розвитку дитини. На заняттях гуртків, секцій, клубів ініціатором виду діяльності стає учень, який обирає заняття за інтересами.
……..Навчально-виховний процес у системі додаткової освіти представляє собою спеціально організовану діяльність педагогів і учнів, яка спрямована на розв’язання задач навчання, виховання й розвитку. У системі позаурочної діяльності навчально-виховний процес у НВК організований з позицій розвиваючого навчання.
……..Розроблені блоки додаткової освіти дають можливість:
- здійснювати поглиблене вивчення окремих предметів базового компоненту за рахунок блоку додаткової освіти;
- створювати інтегровані курси предметів базової й додаткової освіти;
- формувати політехнічні знання та економічну культуру в учнів;
- розвивати самостійність і творчі здібності;
- використовувати в навчально-виховному процесі великий міжпредметний потенціал;
- розширювати кругозір, розвивати й формувати художні смаки, готувати до свідомого сприйняття мистецтва;
- стимулювати потяг до знань, розвитку, використовуючи проектно-дослідницьку діяльність;
- органічно поєднувати підвищену інтелектуальну діяльність з руховою активністю, створювати ситуації діалогу цих видів діяльності;
- орієнтувати учнів на самоусвідомлення ролі й місця людини в суспільстві та свідомого вибору професії.
……..Уся позаурочна діяльність учнів НВК “Ерудит” планується за системою проекту “Вільний час – у правильне русло”. Метою цього проекту є залучення якомога більшої кількості гімназистів до роботи в дитячих об’єднаннях і молодіжних організаціях, а також ведення пильного контролю за дітьми, які потребують особливої уваги. Як результат – наші гімназисти в позаурочний час займаються цікавими й корисними справами: різноманітна гурткова робота, заняття в спортивних секціях, участь у громадському житті НВК, району, міста, заняття в школах мистецтв, участь у роботі осередків молодіжних організацій, заняття журналістикою.
……..Додаткова освіта в НВК«Ерудит» побудована за системою творчих студій, об’єднань, секцій, гуртків, майстер-класів, які працюють за різними напрямками й спрямовані на різнобічне виховання учнів, розвиток у них здібностей і нахилів творчо обдарованої людини з урахуванням базового стандарту освіти.