Ті, хто відмикає творчі здібності ключем добра…
Графік
роботи гуртків НВК “Ерудит” м. Києва
на 2023-2024 навчальний рік
Графік
роботи гуртків НВК “Ерудит” м. Києва
на 2023-2024 навчальний рік
Назва гуртка |
ПІБ керівника |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Хореографічна студія “Ритми планети”(5-11 класи) |
Решетнікова Т.В. |
13.00-18.30 |
13.00-18.30 |
13.00-18.30 |
13.00-18.30 |
13.00-18.00 |
Хореографічний гурток(1-5 класи) |
Афанасьєва Т.С. |
13.30-18.00 |
13.00-17.30 |
|||
Театральна студія “Дійство”(9-11 класи) |
Пронь Л.М. |
15.10 – 18.10 |
15.10 – 18.10 |
15.10 – 18.10 |
||
Театральна студія «Аншлаг»(1-4 класи) |
Порох Л.С. |
12.30-13.3016.00-17.30 |
12.30-13.3016.00-17.30 |
12.30-13.3016.00-17.30 |
||
Гурток “Бісероплетіння”(3-5 кл.) |
Баштова Т.М. |
15.00-17.00 |
15.00-17.30 |
15.00-17.00 |
15.00-17.30 |
15.00-17.00 |
Гурток «Гончарики»(1 класи) |
Кожушна І.П. |
12.00-18.00 |
12.00-18.00 |
12.00-18.00 |
||
Туристсько- краєзнавчий гурток “Вершина”(1-11 класи) |
Хомицька Ю.Б. |
15.20-18.20 |
14.20-18.20 |
15.20-18.20 |
||
“Шаховий король”(2-10 класи) |
Киселевич А.С. |
13.00-16.00 |
13.00-16.00 |
13.00-16.00 |
||
Гурток музики та співів“Перлинки”(5-11 класи) |
Огнєва І.М. |
15.20-17.20 |
15.20-17.50 |
|||
Вокальна студія «Срібні дзвіночки» |
Забродський М.О. |
14.20-18.20 |
14.20-18.20 |
15.20-18.20 |
14.20-18.20 |
15.20-18.20 |
Гурток“Оздоровча гімнастика”(8-11 класи) |
Назимок В.В. |
15.20-17.30 |
15.20-17.40 |
|||
Футбол(1-4 класи) |
Голоколосов Д.О. |
13.00-15.00 |
13.00-16.00 |
13.00-15.00 |
13.00-15.00 |
|
Волейбол(8-11 класи) |
Шеремет О.І. |
15.30-18.00 |
15.30-17.30 |
Особливістю НВК «Ерудит», яка працює в режимі повного дня, є створення системи додаткової освіти
……..Додаткова освіта в НВК є невід’ємною частиною змісту освіти, яка виходить за рамки державних освітніх стандартів і передбачає вільний вибір учнями сфер і видів діяльності. У системі додаткової освіти в гімназії учні мають можливість розширити, поглибити свої знання з навчальних предметів, розвивати особистісні якості, здібності, інтереси, які сприяють соціальній і культурній самореалізації, саморозвитку й самовихованню. Уся робота в системі додаткової освіти спрямована на формування мотивації успіху в гімназистів, на розвиток їх пізнавальних інтересів і здібностей.
……..Додаткова освіта сприяє розвитку мотивації особистості до пізнання й творчості, соціалізації і професійному самовизначенню учнів, забезпечує їх зайнятість, профілактику правопорушень.
……..Додаткова освіта не тільки істотно розширює знання про творчі можливості людини в цілому і творчий потенціал учнів зокрема, вона забезпечує досягнення поставленої мети в обраній галузі й тим самим сприяє розвитку таких якостей особистості, які важливі для створення ситуації успіху в будь-якій сфері діяльності; створює можливість формування кола спілкування на основі загальних інтересів, спільних духовних цінностей.
……..Додаткова освіта, з урахуванням її своєрідності, органічно поєднує різноманітні види організації змістовного дозвілля (відпочинок, розваги, свята, творчість) з різними формами освітньої діяльності і, як наслідок, скорочує простір девіантної поведінки, вирішуючи проблему зайнятості дітей.
……..Освітній процес у системі додаткової освіти має неформалізований характер і відповідає природним задаткам розвитку дитини. На заняттях гуртків, секцій, клубів ініціатором виду діяльності стає учень, який обирає заняття за інтересами.
……..Навчально-виховний процес у системі додаткової освіти представляє собою спеціально організовану діяльність педагогів і учнів, яка спрямована на розв’язання задач навчання, виховання й розвитку. У системі позаурочної діяльності навчально-виховний процес у НВК організований з позицій розвиваючого навчання.
……..Розроблені блоки додаткової освіти дають можливість:
- здійснювати поглиблене вивчення окремих предметів базового компоненту за рахунок блоку додаткової освіти;
- створювати інтегровані курси предметів базової й додаткової освіти;
- формувати політехнічні знання та економічну культуру в учнів;
- розвивати самостійність і творчі здібності;
- використовувати в навчально-виховному процесі великий міжпредметний потенціал;
- розширювати кругозір, розвивати й формувати художні смаки, готувати до свідомого сприйняття мистецтва;
- стимулювати потяг до знань, розвитку, використовуючи проектно-дослідницьку діяльність;
- органічно поєднувати підвищену інтелектуальну діяльність з руховою активністю, створювати ситуації діалогу цих видів діяльності;
- орієнтувати учнів на самоусвідомлення ролі й місця людини в суспільстві та свідомого вибору професії.
……..Уся позаурочна діяльність учнів НВК “Ерудит” планується за системою проекту “Вільний час – у правильне русло”. Метою цього проекту є залучення якомога більшої кількості гімназистів до роботи в дитячих об’єднаннях і молодіжних організаціях, а також ведення пильного контролю за дітьми, які потребують особливої уваги. Як результат – наші гімназисти в позаурочний час займаються цікавими й корисними справами: різноманітна гурткова робота, заняття в спортивних секціях, участь у громадському житті НВК, району, міста, заняття в школах мистецтв, участь у роботі осередків молодіжних організацій, заняття журналістикою.
……..Додаткова освіта в НВК«Ерудит» побудована за системою творчих студій, об’єднань, секцій, гуртків, майстер-класів, які працюють за різними напрямками й спрямовані на різнобічне виховання учнів, розвиток у них здібностей і нахилів творчо обдарованої людини з урахуванням базового стандарту освіти.