Семінар-практикум для вчителів української мови та літератури

          12 лютого 2019 року згідно з планом заходів  Науково-методичного центру управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації на базі НВК «Ерудит» проведено семінар-практикум для вчителів української мови та літератури «Формування мовної компетенції як інтегральної якості особистості в освітньому просторі НВК «Ерудит» згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні». 
            Директор  НВК Перехейда Олександр Михайлович презентував заклад освіти, акцентував увагу присутніх на вагомості інтелектуального розвитку сучасного школяра, необхідності гуманізації освітнього середовища.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Рись Алла Анатоліївна ознайомила присутніх з матеріально-технічною базою НВК «Ерудит», представила учасників семінару, наголосила на важливості мовної освіти.
            Семінар-практикум відкрила Силенко Лариса Вікторівна,  методист  районного методичного центру, що координує роботу вчителів української мови та літератури, українознавства.  У своєму виступі Лариса Вікторівна повідомила  мету й завдання заходу,  відмітила, що змінюються мета та зміст освіти, з’являються нові засоби та технології навчання, але роль учителя та освітнього середовища для гармонійного розвитку компетентної особистості залишається провідною.
           На семінарі з доповідями виступили вчителі української мови та літератури.

  1. Гончаренко Тетяна Анатоліївна, завідувач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін, презентувала роботу кафедри, розповіла про досягнення, напрацювання вчителів української мови та літератури.
  2. Гламаздіна Ірина Олександрівна представила власні методичні розробки з теми «Формування в учнів обізнаності й самовираження у сфері культури  (культурна грамотність)  як однієї із ключових компетентностей на уроках української мови», зауваживши, що систематична робота з розвитку вказаної компетентності дозволяє повною мірою розкрити природні здібності дитини: неординарність думок, спроможність до висловлювання та застосування на практиці різноманітних ідей, можливість здійснювати «свій вибір», знайти себе у світі та відкрити світ у собі.
  3. Федоревська Наталія Григорівна в доповіді «Виховний потенціал уроку української мови» поділилася  досвідом  роботи щодо  успішного вправадження  наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність», зазначивши, що виховний потенціал будь-якого уроку може бути високим, якщо виховання здійснюється завдяки комплексним діям: стилю виховного спілкування, дидактичній структурі уроку, вдало підібраним методичним прийомам.

Семінар пройшов у теплій, доброзичливій атмосфері, надихаючи  вчителів на нові звершення та здобутки в роботі.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Related Post

Звіт про підготовку до 2018-2019 навчального року НУШ (нової української школи)Звіт про підготовку до 2018-2019 навчального року НУШ (нової української школи)

Для потреб НУШ (нової української школи) придбано таке обладнання та матеріальні цінності за рахунок бюджетних асигнувань: Травень 2018 рік №