Вітаємо тебе, маленький наш  Друже!

        Пролине ще зовсім небагато часу, і поважна пані Осінь вересневим дзвоником покличе тебе в цікаву й по-справжньому нескінченну дорогу – дорогу до Знань.
      Школа наша – дивовижний і затишний Сад, де ти будеш мати чудову можливість виростити власне дерево Пізнання, Мудрості, Інтелекту.
       Поряд з тобою, маленький українцю, навчатимуться хлопчики й дівчатка, серед яких ти обов’язково зустрінеш багато вірних і добрих друзів. Крокувати нам разом довгих і наполегливих 12 років. Дай сміливіше твою руку, довір вогник свого серця саме нашим добрим і мудрим наставникам, і ми здолаємо всі труднощі.
        Твоя перша Вчителька, як чарівна Фея, обов’язково, зробить усе, щоб об’єднати вогники маленьких душ і створити велике й тепле сяйво – твій перший дружний Клас. Учителька обов’язково стане для тебе прикладом для наслідування та щирим другом.
       Відкрию тобі невеличкий секрет: прислухайся, ось за цими дверима не менш хвилююче б’ється серце школи, тому що вона сумувала за маленькими друзями й ти для неї дуже бажаний й важливий, а ще в класній кімнаті уже все готове до зустрічі з тобою.
        Пам’ятай, що ми з нетерпінням чекаємо на тебе, дорогий Друже, у нашій великій і дружній родині, у нашій веселій шкільній сім’ї!
        Бажаю гарної пам’яті, відмінних оцінок, цікавих уроків та успіхів у найяскравішій пригоді життя!
         Дорога до Перемог, до Визнання, до світоча твоїх Мрій чекає на тебе!!!

Школа І ступеня НВК "Ерудит" vinok-1

Школа I ступеня НВК «Ерудит»  розпочала свою роботу 1 вересня 2017 року.
Початкова школа є школою розвитку особистості. У своїй роботі визначає такі пріоритети:

  • самоцінність особистості кожної дитини, урахування її індивідуальності;
  • орієнтація на розвиток особистості;
  • особистісний, інтелектуальний, соціальний та фізичний розвиток кожного учня.

Навчання в школі I ступеня НВК «Ерудит» закладає фундамент загальноосвітньої підготовки учнів, забезпечує всебічний розвиток дитини, її нахилів, здібностей, виховання громадянина України.
Головними завданнями в організації освітнього процесу I ступеня НВК «Ерудит» визначає:

  • забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової загальної освіти;
  • упровадження особистісно орієнтованого підходу в освітньому процесі початкових класів;
  • формування ключових компетентностей учнів, зокрема загальнокультурної, громадянської, здоров’язбережувальної, інформаційно – комунікаційної;
  • дотримання єдиного змісту Державного стандарту початкової освіти – базового документу, який визначає основні засади й підходи до навчання в початковій школі, а також вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів навчання здобувача освіти й загальний обсяг навчального навантаження;
  • використання здоров’язбережувальних технологій;
  • урахування екологічної спрямованості освіти;
  • дотримання природничої складової Державного стандарту початкової освіти.

Згідно з вимогами сучасного життя, які потребують нових підходів до організації освітнього процесу, для успішного навчання та повноцінного відпочинку учнів створено відповідні умови. Згідно з перспективним планом розвитку  навчального закладу та кабінетів початкової школи, ведеться робота по покращенню матеріально – технічної бази. Класні кімнати  відмежовані від основної школи, розміщені в окремому крилі будівлі, укомплектовані відповідними зручними меблями, обладнанням, СМАРТ – дошками з проекторами.    Комплектація кабінетів здійснюється засобами навчання та обладнання загального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів, що відповідає Концепції Нової української школи. У розпорядженні школярів ігрова кімната для організації їх дозвілля.
На кожному поверсі облаштовано зручні туалетні кімнати з умивальниками, сушарками для рук.
Освітня програма НВК «Ерудит» м. Києва І ступеня (початкова освіта) розроблена відповідно до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня, на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти», наказу МОН України  від 08.10.2019 №1272 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти», наказу МОН України від 21.03.2018 №268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти», наказу МОН України від 08.10.2019 №1273 «Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти».
Навчальний процес організований згідно рекомендацій МОН України: тривалість уроків у 1 – х класах – 35 хвилин, перерви – 15 хвилин, велика перерва – 35 хвилин, розвантажувальний день у четвер, оптимальний розклад уроків, фізкультхвилинки.

Мережа 1 – 4 класів

Кількість 1 – 4 класів – 12 класів.
Кількість учнів у кожному класі – до 36.
Загальна кількість учнів школи I ступеня – 448.
Навчання проводиться за структурним режимом загальноосвітньої школи  зі збереженням канікулярного часу.

Режим роботи

Навчальний заклад є школою повного дня й працює з 08.30 до 18.00.
У другій половині дня проводяться навчально – виховні заходи, виконуються домашні завдання з учителями – класоводами або вихователями, організовуються екскурсії та прогулянки, забезпечується діяльність безкоштовних гуртків та секцій різного спрямування.

Організація харчування 

Харчування дворазове:

  1. Сніданок безкоштовний з одноразовим режимом (відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 19 червня 2002 року № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 02 лютого 2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», постанови Міністерства охорони здоров’я України № 42 від 30.07.2020 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширення коронавірусної хвороби (COVID – 19),  Міської комплексної цільової програми «Освіта Києва. 2019-2023 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 18 грудня 2018 року № 467/6518, згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 лютого 2020 № 216 «Про організацію у 2020 році харчування учнів у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва», враховуючи зміни до підпункту 1.1 пункту 1 (розпорядження Київської міської ради (КМДА) від 30.03.2020 № 524 та від 09.07.2020 № 1018),  рішень Київської міської ради від 09 жовтня 2014 року № 271/271 «Про надання додаткових пільг та гарантій учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей», від 03 березня 2016 року № 118-118 «Про надання додаткових пільг та гарантій сім’ям киян – Героїв Небесної Сотні та киянам – постраждалим учасникам Революції Гідності», наказу управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.02.2020 № 31 «Про організацію у 2020 році безкоштовного харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Солом’янського району м. Києва», Плану дій щодо неухильного дотримання вимог безпечності харчування та запобігання випадків харчових отруєнь в закладах освіти, розробленого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 11.11.2019 № 39919/0/1-19, наказу управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 13.12.2019 № 257 «Щодо неухильного дотримання вимог безпечності харчування та запобігання випадків харчових отруєнь»).
  2. Обід (за кошти батьків).

Домашні завдання

Обсяг домашніх завдань визначається згідно з Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПІН 5.5.2.008-01).
У 1-му класі домашні завдання не задаються.

Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів

На виконання наказу Міністерства освіти і науки від 20.08.2018 року № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі» оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі має формувальний характер та здійснюється вербально. Завершальне  (підсумкове) оцінювання результатів навчання у першому класі має місце лише у кінці навчального року і проводиться з метою визначення освітніх завдань для реалізації індивідуального підходу до дитини в процесі подальшого навчання. Облік результатів завершального (підсумкового) оцінювання фіксується учителем у свідоцтві досягнень, яке складається з двох частин: перша частина – характеристика особистих досягнень учнів, заповнюється у жовтні, як проміжний, та  у травні як підсумковий звіт, з метою фіксування навчального поступу, у якому оцінюється активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо. Друга частина складається з оцінювання предметних компетентностей. Заповнюється тільки у травні.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки від 27.08.2019 року № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу» навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів у других класах здійснюється вербально. Підсумкове тематичне оцінювання здійснюється вербально за результатами виконання діагностичних робіт, які можуть бути усними чи у письмовими, у формі тестових завдань, комбінованої роботи, практичної роботи, усного опитування тощо. Підсумкове завершальне оцінювання навчальних досягнень учнів передбачає узагальнення інформації про їхній навчальний поступ протягом навчального року, при цьому не передбачає проведення окремих діагностичних робіт. Результати підсумкового завершального оцінювання фіксуються  у свідоцтві досягнень, яке заповнюється учителем двічі на рік. У жовтні заповнюється лише його перша частина, у травні – перша і друга частини.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки від 16.09.2020 р.  № 1146 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи» для учнів третіх класів застосовується формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове та річне оцінювання). Формувальне оцінювання здійснюється вербально. Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове і річне) у третіх класах здійснюється за рівневою шкалою, а його результати позначаються словами або відповідними літерами: «початковий (П)», «середній (С)», «достатній (Д)», «високий (В)». Підсумкове тематичне оцінювання здійснюється за результатами виконання діагностичних робіт, які можуть бути усними чи  письмовими, у формі тестових завдань, цифровій формі (зокрема тестування  в електронному форматі), комбінованої форми, практичної роботи, усного опитування тощо. Середня оцінка за тематичне, семестрове та річне оцінювання не виводиться. У журнал та свідоцтво досягнень виставляється рівень за кожен результат навчання з навчальних предметів/інтегрованих курсів наприкінці кожного навчального семестру та навчального року. У свідоцтві досягнень учитель фіксує розгорнуту інформацію про сформованість наскрізних умінь учнів та рівні результатів їх навчання.