Школа в сучасних українських реаліях

   В сучасних реаліях школа відіграє важливу роль не тільки в питаннях патріотичного виховання підростаючого покоління, але і забезпечує психологічну підтримку дітей у цей нелегкий для країни час та організовуює змістовне дозвілля.

   На уроках інформатики з учнями  більш детально розглядаються питання безпечного користування пристроями та обліковими записами у соціальних мережах, критичного оцінювання інформації, розпізнавання фейків і маніпуляцій тощо. Предмети художньо-мистецького циклу мають потужний терапевтичний потенціал, їх проведення  стає засобом гармонізації психологічного стану всіх учасників освітнього процесу.  Вчителі максимально диференціюють форми практичних завдань, побудови процесу сприйняття візуального матеріалу на виключно життєствердних позитивних зразках мистецьких творів. Заняття з психологом допомагають дітям і педагогам подолати стрес, адаптуватися до нового середовища та почуватися в ньому комфортніше. Заняття хореографією викликають у дітей позитивні емоціїї.

   Педагоги проводять виховні заходи, спрямовані на формування в учнів життєвих умінь, зокрема щодо ухвалення рішень, розв’язання проблем, розвитку творчого та критичного мислення, комунікації, самооцінки та почуття гідності, протистояння негативному психологічному впливу, подолання негативних емоцій та стресу, а також співчуття і відчуття себе громадянином.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Related Post

Кібербулінг – небезпечна віртуальна агресіяКібербулінг – небезпечна віртуальна агресія

     На сьогоднішній день велика увага приділяється поведінці та безпеці дітей у мережі Інтернет. Через соціальні мережі та спільноти в Інтернеті поширення будь-якої інформації відбувається блискавично. Один клік –

«Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі»«Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі»

  8 травня в НВК “Ерудит” відбувся конкурс виразного читання віршів, присвячений Дню пам’яті та примирення. У поетичному дійстві учні 5-11 класів демонстрували свою любов до поетичного слова, обізнаність із