2 листопада 2017 року на базі НВК “Ерудит” відбувся науково-практичний семінар “Використання інтерактивної дошки як засобу підвищення рівня навчальної діяльності“.

Сьогодні світ змінюється з надзвичайною швидкістю. І це природним чином впливає як на всі сфери життя, так і на освіту. Доведено, що впровадження інноваційних технологій в умовах тотальної інформатизації освіти підвищує мотивацію навчання й сприяє інтенсифікації навчальної діяльності, зокрема через використання комп’ютерних моделюючих систем, якісним зразком яких є інтерактивна дошка.

За допомогою Олександра Владиславовича Попушняка, спеціаліста в галузі інформаційних технологій та програмного забезпечення компанії “Українські інформаційні системи”, учителі НВК “Ерудит” спробували визначити, як максимально ефективно використовувати інтерактивні дошки в навчальному процесі.

Було з’ясовано, що інтерактивна дошка це гнучкий інструмент, який об’єднує в собі простоту звичайної маркерної дошки з можливостями комп’ютера.

Олександр Владиславович продемонстрував, як за допомогою інтерактивної дошки:

– супроводжувати демонстраційний матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко готувати матеріал під відповідну аудиторію;

– робити записи на дошці різними кольорами на поверхні малюнку, який проектується з комп’ютера;

– зберігати та друкувати зображення на дошці;

– зберігати на комп’ютері увесь хід роботи на дошці;

– працювати із зображенням у відповідний час роботи на дошці;

– створювати прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці.

– подавати досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами;

– моделювати абстрактні ідеї й поняття, не доторкаючися до комп’ютера, змінити модель, перенести об’єкт в інше місце екрана або встановити нові зв’язки між об’єктами;

– працювати в режимі реального часу тощо.

На семінарі було практично доведено, що інтерактивна дошка є незамінним супутником учителя на сучасному уроці.