28 березня 2017 року відбулося чергове засідання педагогічної ради, де розглядалися питання, пов’язані з компетентнісно спрямованим інноваційним розвитком гімназії «Ерудит».
Атестація вчителя – це рух уперед, що сповнює наше життя сенсом, мотивує до інтелектуальної та духовної праці, навчає досягати перемог і, урешті-решт, набувати досконалості.  Під таким девізом  відбувся захист власної педагогічної системи вчителями, які атестуються. Установлено, що Заболотня О.О., Андрієнко С.В., Лавриненко Н.В.  у міжатестаційний період досягли високого рівня професійної підготовки, працювали у творчому пошуку, перебували в неперервній самоосвітній діяльності, демонстрували володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно впроваджували такі форми й методи навчання, позакласної індивідуальної роботи, що забезпечують високу результативність навчальної діяльності учнів.
З питання «Професійна етика та такт учителя як засіб педагогічної взаємодії й оптимальний спосіб виховного впливу на особистість гімназиста» виступали Камінська-Клецкова Я.Ю., Камишанська О.В., Яворська С.Я., Швайка А.О. Педагогами було з’ясовано, що вищим ступенем педагогічної культури, її виявом у реальному житті є педагогічна майстерність, що становить синтез розвиненого психолого-педагогічного мислення, професійно-педагогічних знань, навичок, умінь і емоційно-вольових засобів виразності, які у взаємозв’язку з якостями особистості педагога дозволяють йому успішно вирішувати різноманітні навчально-виховні завдання.
Кайнова В.В. ознайомила педагогічний колектив з порядком закінчення 2016-2017 навчального року та умовами проведення державної підсумкової атестації, акцентувавши увагу на термінах, предметах, що виносяться на ДПА.
Прийняті на педраді рішення відповідали основним засадам концепції Нової школи, що базується на принципах педагогіки партнерства, детиноцентризму, компетентісного підходу до навчально-виховної діяльності.